Panggilan Tak Bersahut, Bkas Pensyarah Ditemui MninggaI Tergntung Dalam Rumah.

TAMPIN – Rlsau panggilan telefon tak bers.ahut, seorang lelaki nekad menghubungi poIis bagi membantunya melihat keadaan abang iparnya di dalam sebuah rumah di Taman Gunung Mas, di sini, malam semalam.

Dalam kejadian berkenaan, mngsa, bekas pensyarah di sebuah institusi pengajian tinggi, berusia 54 tahun ditemui ma.ti tergntung di dalam rumah berkenaan.

Menurut adik iparnya, dia pada mulanya telah menghubungi abang iparnya itu pada waktu petang setelah isterinya menga.du tldak dapat menghubungi mngsa sejak dari pagi lagi.

“Jadi dekat nak senja saya datang ke rumah ini dan saya lihat dalam rumah geIap sahaja. Saya bagi salam tapi tak berja.wab. Saya panggil dua kali tapi tak disa.hut juga. Jadi saya balik untuk solat Maghrib dahulu.

“Jam 8 malam, saya datang sini balik dan meminta bntuan rakan tapi kami tetap tak dapat lihat ke dalam rumah. Saya terus menghubungi poIis kerana blmbang sesuatu berlaku pada abang,” katanya ketika ditemui di Taman Gung Mas, di sini, malam semalam.

Lelaki berkenaan berkata, abang iparnya itu mengalami masaIah kemur.ungan dan keadaan bertambah bvruk apabila bercera1 pada Mei lalu.

Salam tkziah. Al fatihah.

Sumber: K! ONLINE

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*