Firdaus Wong Kongsi Video Sump4h Iaknat Abang Mngsa Pendkwah Terkenal

Pendkwah bebas, Firdaus Wong dilihat semakin ber4ni memperlihatkan bvkti-bvkti yang diperoleh daripada mngsa ser4ngan s3ksual yang dikaitkan dengan seorang insan yang disegani ramai.

Kali ini, beliau dengan yakin telah memuat naik video sump4h Iaknat daripada abang kepada mngsa bagi menguatkan lagi dkwaan ser4ngan s3ksuaI yang dihadapi oleh mngsa.

Dibenarkan ded4h video sump4h Iaknat

Menurutnya, rakaman sump4h Iaknat tersebut dibuat sebagai saIah satu sokongan buat mngsa yang telah mengaIami pend3ritaan sejak menerima mesej serta panggilan luc4h daripada lndividu tersebut sehingga pernah berniat mahu membunvh diri kerana kemurvngan meIampau.

Beri semangat kepada Firdaus Wong.

Menerusi saluran Telegram Firdaus Wong Wai Hung, belum memaklumkan sempat bercakap dengan ahli keluarga mngsa kira-kira 40 minit. Dalam perbualan tersebut, mereka memberikan kata-kata semangat kepada pendkwah itu supaya usah gent4r dengan segala

Walau bagaimanapun, Firdaus memaklumkan yang dia sentiasa memaafkan insan-insan yang mem4ki h4mun dirinya dan menud0hnya sebagai d3ngki serta berdend4m terhadap individu tersebut.

Pended4han-pended4han yang dilakukan  Pengasas dan Presiden Multiracial Reverted Muslims (MRM) semuanya telah mendapat kebenaran keluarga mngsa dan pihak mereka juga sudah pun melakukan lap0ran poIis berhubvng kel3s ser4ngan s3ksual melibatkan seorang pendkwah yang disegani negara.

Sumber: Telegram Firdaus Wong Wai Hung

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*