“Dah s3mbuh tak payah nampak n4zak sangat” -Ibu Aliff Syukri selamba ‘sound’ anak

Sejak semalam, ramai yang mulai bertanyakan tentang kondisi kesihatan usahawan kosmetik terkenal, Dato’ Seri Aliff Syukri Kamarzaman yang disahkan positif C0vid-19 stage 3.

Beliau juga sempat memohon maaf di media sosial kepada sesiapa sahaja kerana bimb4ng nyaw4nya tidak panjang berikutan mendapat jangkit4n wab4k tersebut seusai pulang dari Turki.

Keadaannya yang dilihat agak t3ruk dan tidak bermaya membuatkan ramai yang prihatin serta mendoakan agar usahawan tersebut segera sembuh.

Bonda kata beliau saja nak viral

Namun berbeza pula dengan perkongsian ibunya iaitu Rozita Ibrahim yang biasa di panggil Bonda Rozita. Dalam penulisan wanita itu di Instagram apabila ‘m3marahi’ anaknya kerana mulai mencari publisiti dengan video yang agak meny3dihkan.

Menurut Bonda Rozita, Aliff Syukri sudah hampir sembuh dan meminta usahawan itu tidak membuat drama seolah-olah sudah naz4k dengan meminta maaf kepada netizen sedangkan tidak kepadanya.

Tindak4nnya membuat orang lain ris4u akan kesihatannya benar-benar membuatkan Bonda Rozita naik angin kerana tidak dapat menghubungi anaknya dan terp4ksa bertegas di media sosial agar tidak mendapat pelbagai k3caman dari netizen.

Aliff Syukri dah jelaskan hal sebenar

Susulan daripada itu, Aliff Syukri telah memuat naik perkongsian di media sosialnya lagi dengan menjelaskan yang beliau memang s4kit dan terkena jangkit4n C0vid-19 stage 3 bukan gimik kerana sedang berada di hospital ketika ini.

Beliau sudah berada di hospital sejak empat ke lima hari yang lepas dan kini dalam proses penyembuhan. Salah faham berkenaan video juga telah dijelaskan setelah teruk dikecam ibunya sendiri di media sosial.

Sumber: Instagram Aliff Syukri, Bonda Rozita Ibrahim

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*