Semoga Siti Saleha Tabah

Sah bercer4i tal4k satu semalam dengan suaminya, Ahmad Lutfi Azhar semalam, Siti Saleha berkata dia turut menerima berita dvka apabila kehilangan datuknya.

 

Memetik laporan BH Online, Saleha berkata dia mengakui bersedlh dan bukan mudah untuknya menerima hakikat kervntuhan rumah tangga.

 

 

Kata Saleha, dia menerima dua berita sedlh dalam satu hari dimana datuknya yang yang menetap di United Kingdom (UK) meninggal dunia aklbat serngan jantvng.

 

“Saya tetap sedlh walaupun memf4ilkan percer4ian itu. Saya hanyalah manusia biasa… Percer4ian bukanlah sesuatu yang mudah untuk saya hadapi.

 

“Kebetulan pagi semalam, saya mendapat perkhabaran datuk yang menetap di United Kingdom (UK) menlnggal dunia aklbat ser4ngan jantvng. Kemudian bekas suami pula lafazkan tal4k. Bermakna ada dua berita dvka yang saya terima, semalam,” katanya.

Dua berita duka dalam sehari, datuk meninggal & suami lafaz talak - Siti Saleha

Dalam pada itu, Saleha berkata dia reda perkahwinan yang dibina selama empat tahun sudah pun berakhir dan masih boleh berkawan baik meskipun sudah tidak lagi bergelar suami isteri.

“Walaupun sedih kerana pengakhiran perkahwinan kami tidak seperti yang diharapkan, saya reda dan anggap tiada jodoh antara kami.

“Walaupun sudah tidak lagi hidup bersama, kami masih boleh berkawan baik. Saya tetap ada untuknya pada bila-bila masa jika diperlukan.

“Tidak perlu hendak dend4m. Lagipun, kami bercer4i cara baik… Doakan saja yang baik-baik untuk kami,” katanya.

Saleha dan Ahmad Lutfi mendirikan rumah tangga pada 28 Julai 2018 dan perkahwinan mereka tidak dikurniakan cahaya mata.

Terdahulu, Siti Saleha Sah Bercer4i Tal4k Satu

Empat tahun berkahwin, Siti Saleha sah bercerai talak satu

Pelakon Siti Saleha akhirnya sah bercer4i tal4k satu dengan suaminya Ahmad Lutfi Azhar di Mahkmah Rendah Syariah Klang, Selangor, hari ini.

Lafaz cer4i dilakukan Ahmad Lutfi di hadapan Hakim Syarie Mohd Hairuddin Ab Karim kira-kira jam 10.30 pagi.

Redha jodohnya dengan bekas suami hanya mampu bertahan selama empat tahun, Saleh berkata percer4ian mereka itu berlaku secara baik.

“Hari ini Alahmdulillah kami sudah bercer4i secara baik. Jodoh kami tak panjang, sampai di sini saja. Tiada apa saya boleh ulas cuma kami tiada kesefahaman,” katanya.

Pada 13 Oktober tahun lalu, Saleha mengesahkan dia sudah memf4ilkan percer4ian terhadap Ahmad Lutfi.

Berita tersebut mengejvtkan ramai apatah lagi pelakon itu sebelum ini tidak pernah berkongsi mengenai mas4lah peribadi secara terbuka di media soslal.

Tiada Persefahaman Pvnca Siti Saleha Tuntut Cer4i

Tiada hujan tiada rlbut, kisah pencer4ian Siti Saleha ternyata mengejutkan ramai peminat apatah lagi pelakon itu mengesahkan sudah memf4ilkan cer4i terhadap suaminya, Ahmad Lutfi Azhar.

Difahamkan, pnca Siti Saleha membuat tuntutan cer4i kerana tiada lagi persefahaman. Perkara itu didedahkan peguamnya, Azmi Rais di Mahkmah Rendah Syariah Klang pagi tadi.

Pagi tadi, Siti Saleha hadir bagi prosiding mendengar laporan Jawatan Kuasa Pendamai (JKP) berhubung k3s tuntutan pencer4ian namun ditunda pada 17 Januari depan.

Pada tarikh berkenaan JKP akan diadakan sekali lagi dan menentukan sama ada perintah percer4ian dengan t4lak atau shiqaq perlu dikeluarkan atau tidak.

Dalam pada itu, JKP akan dilakukan sekali lagi sebelum terikh berkenaan berikutan defendan (Ahmad Lutfi) dan wakilnya gagal hadir sebelum kini kerana berada di luar negara.

Sumber RK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*