[VIDEO] Anak Arwh Memang Tanggung jawab Saya Tapi ‘lG’ Abam Pun Saya Tak BoIeh Buka – Ali Puteh JeIaskan Tidak Diberi PeIuang

BARU saja menarik nafas lega setelah menang k3s s4man fitn4h, balv Allahyrham Abam iaitu Nor Hidayah Mohd Ali terpksa kembali ke mhkmah sedikit masa lagi.

Ia susulan adik iparnya yang juga pelawak Ali Puteh bercadang untuk memf4ilkan rayvan berhubung keputusan Mhk4mah Sesyen Kuala Lumpur pada Jumaat yang berpihak kepadanya.

Menurut Ali Puteh atau Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan, 33, dia mendapati wujud beberapa fakta yang tidak betul sepanjang perbicaraan berlangsung sejak dua tahun lalu.

Apabila ditanya tentang anak saudaranya anak lelaki arwh Abam iaitu Syed Uthman Hamzah Al- Juffrey yang kini sudah pun berusia 3 tahun. menurutnya, dirinya tidak diberi peluang untuk berhubung dengan anak saudaranya.

“Sebenarnya orang cakap benda yang sama, sebagai bapa saudara saya perlu ambil tahu, benda itu betul memang tanggungjawab saya. Ini aib keluarga bila saya cerita orang cakap saya nak bur0kkan keadaan.

“Saya tidak diberikan peluang untuk berhubung dengan anak saudara. Macam mana nak berhubung arwh abam punya IG pun saya tak boleh buka. Tapi sampai suatu masa saya tahu mana nak berjumpa dan perlu ambil tahu pasal dia, kerana dia waris saya.

Menurut Ali lagi, sekarang ini dia masih tidak mempunyai masa untuk menguruskan hal yang berkaitan dengan anak saudaranya itu belum diberi ruang. Saya tak brukkan keadaan, ris4u kalau saya pergi ke rumahnya akan dikata serbu datang sesuka hati. Saya tak mahu lsu itu timbul.

Menjengah ke ruangan k0men, netlzen menasihati Ali supaya akur dengan kekalahannya pada hari ini dan terima dengan hati yang terbuka dan biarkan Hidayah sahaja menjaga anak saudaranya kerana Hidayah adalah ibunya dan semestinya setiap ibu akan menjaga anaknya dengan baik.

Komen Netlzen:

Sumber : utusan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*