Diujl Ketika Mengerjakan Umrah.

MENERIMA berita sedlh pemerglan nenek kepada Aliff Aziz iaitu Rahmah Ismail ketika menjalani kvarantin selepas pulang dari mengerjakan ibadah umrah menjadi detik yang sangat menyedlhkan buat Bella Astillah.

Apalagi dalam keadaan sudah lama berjauhan dan tidak dapat pulang ke Singapura menzlarah jnzah Allahyrham buat kali terakhir.

 

 

 

 

“Sejak nenek Aliff ten4t lagi kami dah rancang untuk balik ke Singapura, tetapi keadaan tidak mengizinkan. Tak sangka arwh pergi dalam keadaan kami tidak dapat ke Singapura.

“Aliff tidak berhenti menangls di bilik hotel. Dia juga banyak mendoakan kesejahteraan arwh ketika mengerjakan umrah.

“Nenek seorang yang sangat baik dan arwh selalu masak masakan istimewa kalau kami ke sana,” ujar Bella kepada mStar.

aliff aziz 1

Allahyrham mennggal dunia pada 23 Februari di usia 80 tahun.

Bella ditemui ketika hadir bersama Aliff yang menjadi juri pada program Big Stage 2022 minggu keempat di Putrajaya pada malam Ahad.

 

 

 

 

 

Bercerita pengalaman pertama kali menjejakkan kaki ke Tanah Suci, kata Bella dia sangat bersyukur kerana berpeluang ke sana bersama suami dan juga ibu bapanya.

Ketika di sana, saya sentiasa berdoa untuk kesejahteraan keluarga dan semoga hubungan kami suami isteri akan kekal hingga ke jannah
BELLA ASTILLAH
PELAKON/PENYANYI

Bella berkata, semestinya kesejahteraan keluarga dan jodoh berpanjangan antara doa utama sepanjang mengerjakan ibadah di sana.

“Syukur dan tervja kerana ini adalah pertama kali saya mengerjakan umrah dan yang paling bermakna adalah dapat pergi bersama suami dan ibu bapa saya.

“Ketika di sana, saya sentiasa berdoa untuk kesejahteraan keluarga dan semoga hubungan kami suami isteri akan kekal hingga ke jannah,” katanya.

Bella turut memberitahu dalam kebimbangan dengan jangktan vrus C0vld-19, Aliff sentiasa menasihatkan agar hanya berserah kepada Allah.

aliff aziz 3

“Ibu bapa saya sudah berusia, jadi memang rlsau jika terkena jangkltan sebab di sana ramai jemaah dari seluruh dunia.

“Bagaimanapun Aliff sangat p0sitif. Katanya mana pun kita berada vlrus C0vld-19 tetap boleh berjangklt. Jadi hanya berserah kepada Allah.

“Alhamdulillah tiada sebarang gej4la dan kami semua sihat,” ujarnya.

Sumber : Mstar

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*