Menangls Shuk Gara-gara Satu Video Yang Dimuat Naik Rossa.

Penampilan isteri pelawak sens4si, Shuk Sahar iaitu Rossa Serra menjadi perhatian ramai apabila dilihat tampil langsing selepas berjaya menurunkan berat badan lebih 10 kilogram.

 

Menerusi perkongsian terbaru, Serra ada memuat naik video mempromosikan produk. Kata Serra lagi, dia tidak percaya dia kini boleh tampil cantik.

 

Saklt sangat dihlna. Dipandang rendah, penat kena ej3k. Jangan berharap pada orang, sekarang alhamdulillah dah turun lebih 10 kg,” katanya.

 

Sementara itu, menerusi satu video lain, Serra turut berkongsikan video perbandingan sebelum dan selepas menggunakan produk tersebut.

 

Perkongsian Serra itu mendapat pelbagai re4ksi daripada netlzen yang memuji Serra dilihat semakin cantik dan bergaya.

 

Dalam pada itu, ramai memberikan kata semangat supaya terus pandang ke hadapan dan kuat untuk menempvh dvgaan rumah tangga.

Rossa Dipuji Semakin Kurus & Menawan, Netlzen Kata Menangls Shuk Tengok

Sejak kebelakangan ini, penampilan isteri pelawak sens4si, Shuk Sahar iaitu Rossa Serra menjadi perhatian ramai apabila dilihat tampil langsing.

Terbaru, Rossa ada memuat naik videonya mengenakan busana warna hijau dengan kapsyen supaya sayangi diri sendiri.

Video itu mendapat pelbagai re4ksi daripada netlzen yang memuji Rossa yang dilihat semakin cantik dan menawan. Malah, ada yang mengatakan Rossa kini lebih bahagia.

Dalam pada itu, ada netlzen mengatakan menangls Shuk melihat Rossa sekarang kerana semakin cantik dan maju kehadapan.

Awal November tahun lalu, Serra mendedahkan sudah sebulan tidak tinggal sebumbung dengan suaminya dan kini dalam proses untuk f4ilkan ceral selepas lima tahun berdepan k0nflik rumah tangga.

Sumber : rotikaya.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Via apeceritatv

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*