Bagi Makan & Dult Tp Wanita Ini Minta Bayarkan Sewa Rumah, Tlndakan Baim Wong Buat Ramai Setuju

Jika dahalunya Bairn Wong aktif sebagai pelakon sinetron malah amat diminati oleh rakyat Malaysia, beberapa tahun kebelakangan ini dia lebih dikenali sebagai You Tuber budiman yang gemar membantu orang susah. Namun di sebalik kebaikan yang dibuat, artis ini tidak lari daripada dvgaan dikejar-kejar oleh golongan asnaf ini.

Sudah diberi tapi minta lagi banyak…Paula kesal . Bukan sekali dua, kali ini tular lagi seorang pengemis wanita dan budak kecil dipercayai anaknya telah duduk di depan rumah Bairn Wong.

Seperti biasa, isterinya iaitu Paula Verhoeven yang slmpati telah memberikan barang keperluan, makanan serta wang tambang untuk perjalanan pulang. Akan tetapi, mak cik tersebut malah menangls dan meminta tambahan duit lain katanya untuk bayaran rumah sewa selama sebulan.

Kalau dah `berdrama’ daripada kita kasihan terus jadi ge,ram. Ibarat sudah diberi betis tapi nak paha, Paula terlihat agak serba-salah kerana pengemis itu seakan-akan membuat `drama’ sedlh.

Bairn Wong juga mula merasa kesal lantas memberikan nasihat pengemis itu tidak sewajarnya meminta-minta apalagi dengan nada memksa. Benar, awal-awalnya mereka memang merasa kasihan. Namun situasi sedemikian cukup membuatkan keluarga ini ge,ram.

Kalau dah mula kasi mesti datang Iagi..Kenapa aku tengok mak cik to macam Pvra-pvra nangls.
Dengan keadaan fizikal yang masih sihat sempurna, netlzen menyifatkan wanita tersebut seharusnya mampu bekerja berbanding meminta-minta seperti itu.

Andai ada yang memberi sekalipun, dia haruslah bersyukur dan tidak `tebal muka’ mengharapkan bantuan lebih.

“Knp aku tgk makcik tu mcm pvra pvra jee cara dia nngis jee dh nmpak”

“kerja bu kerja , ibu sehat masih bisa jalann , jadi pembantu aja jugs gpp , yg penting halal , di dunia ni gak ada yg instant dapet duit , haruss usah ”

“Sebab tu laa baim mrah2 kalau orang datang minta2 sebab ni laa”

“Jangan tmak bu..sepatutnya bersyukur bu sda Di bagi makan Di bgi duit lagi minta ”

Sumber : Klsah Dunia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*