Paras 0kslgen anak menurun, Amyra Rosli segera dipanggil segera ke h0spital

KEADAAN kesihatan anak pasangan selebriti Amyra Rosli dan Amar Baharin iaitu Ayra Aryssa, 2, semakin mer0sot selepas disahkan dijangkiti virvs Kawasakl.

Amyra yang sedang menjalani penggambaran drama terpaksa bergegas ke h0spital selepas dimaklumkan tahap okslgen dalam badan anaknya tiba-tiba menurun.

“Berder4u d4rah Mommy dapat call oksigen adik drop. Tunggu mummy sampai sayang” tulisnya di Instagram pada Ahad.
Pada Selasa lalu, mStar melaporkan Ayra yang merupakan anak kedua pasangan itu dikejarkan ke h0spital selepas mengalami dem4m p4nas.

Ayra masih dirawat di h0spital
Kanak-kanak itu kemudian disahkan dijangkiti virus Kawasaki iaitu keradangan saluran darah terutamanya membabitkan kanak-kanak bawah lima tahun.

Terdahulu, Amyra turut berkongsi video memperlihatkan keadaan wajah anaknya yang membengk4k aklbat kesan ubat ster0id.
“Muka jadi besar kesan steri0d, lama adik dem4m dik.

“Mommy risau ni makin banyak ubat masuk dalam badan adik. Hari-hari kena ujian d4rah” ujarnya.

Di ruangan komen pula, rata-rata peminat dan rakan selebriti turut menzahirkan kerisauan mereka selain turut menitipkan kata-kata semangat buat Amyra dan Amar.

“Get well soon b.abygirl,” balas Datin Eina Azman.

“Sayang aunty doakan sayang sembuh supaya mommy daddy senang hati. Supaya boleh jumpa abang,” komen, pelakon, Nad Zainal.

“Ya Allah semoga cepat cepat sembuh. Semoga badan kuat mel4wan s4kit, semoga ceria dan selera je makan ya baby sayang,” tulis pelakon, Haniz Zalikha.

“Uncle doakan sembuh secepat mungkin . Inshaallah,” balas pelakon, Idzham Ismail.

“Allahuakhbar, moga diberi kesembuhan,” komen pelakon, Siti Elizad.

Amyra Beritahu Keadaan Terbaru

“Yes ini condition anak Myra sekarang, Kawasaki Infection. The whole body di akena att4cked, kesian dia”

Sebelum ini, Amar juga pernah memaklumkan telah mengal4mi beberapa s.ymptom p.elik seperti bengk4k kaki dan batvk berpanjangan setelah disahkan p0sitif C.0vid 19 pada Mac lalu.

Sekadar informasi, Amyra dan Amar telah mendirikan rumah tangga mereka pada tanggal 11 November 2016. Hasil perkongsian hidup tersebut, pasangan ini telah dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Ayra Aryssa dan Aqeef Anaqi.

Dalam perkembangan lain, Amyra kini dilihat sibuk mempromosikan drama terbarunya yang berjudul, Jangan Menangis Cinta yang kini sedang ditayangkan di slot Mega Drama di saluran Astro Ria 104 dan Astro Go.

Kredit : MH/IG

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*