“Ira Kazar Ditvduh R4mpas Syamsul Yusuf..?”- Tak Sangka Ini Pendedahan Mengejvt Puteri Sarah

Kuala Lumpur: “Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza dan suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah.”

Demikian kata pelakon Puteri Sarah Liyana yang gagal menyembunyikan perasaan kesal apabila sering diganggu individu terbabit tetapi bersembunyi di sebalik puluhan akaun media sosi4l palsu.

“Dari dulu sampai sekarang saya diganggu dengan akaun p4lsu. Diganggu komen-komen yang menyakltkan hati tapi saya sabar.

“Anda kacau ment4l saya dari 2019 lagi.

Sampai kami (Puteri dan Syamsul) dah tak tinggal sebumbung, tak puas hati lagi ke? Bila kami berbaik, anda ugut suami saya pula.

“Hari ini saya tengah sibuk dengan anak-anak, tiba-tiba saya terima berita yang menyakltkan. Selama ini, apa anda buat, anda ganggu saya, saya diamkan saja sebab nak jaga nama baik keluarga.

“Tapi kali ini rasanya anda sudah lebih sangat. Siap cakap fasal anak-anak saya. Anda hanya orang luar tak perlu masuk campur. Apa yang berlaku sekarang anda dan orang luar cuma tahu luaran sahaja,” katanya dalam satu hantaran di Instagram Story.

Menurut Puteri Sarah, dia ingin berpesan kepada Ira Kaza yang juga anak kepada pelakon veteran Kazar itu untuk berhenti mengganggunya.

“Kali ini cukuplah anda ganggu saya lagi bila saya nak pergi umrah. Empat tahun saya menanggung.

“Berhati- hati doa orang yang teranlaya itu Allah akan makbulkan lagi-lagi di bulan puasa ini,” katanya.

Dalam hantaran berbeza, Puteri turut mempertikaikan tindakan Ira Kaza yang dikatakan tidak ptus asa mengganggu suami orang.

“Tak silap saya, anda dah ada teman lelaki kan Ira Kaza? Semuanya tak kekal. Malah baru-baru ini pun anda ada teman lelaki kan? Mana pergi semua teman lelaki anda?

“Kenapa nak kena kejar suami orang lagi?

“Memang tiada maruah ke hadap suami orang?  Sebab nak harta dia? Sila jadi matang dan bekerja. Saya sendiri pun kerja cari duit sendiri.

“Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahu saya diam, memblsu tapi makin lama anda pljak kepala saya,” katanya.

Sebelum ini , kisah rumah tangga pasangan selebriti itu didkwa sedang dilanda masalah sehinga mendapat perhatian netlzen.

Sarah juga mengakui sudah lama tidak tinggal sebumbung dengan Syamsul dan dia mendkwa suaminya itu tahu kenapa dia ‘dingin’.

Syamsul juga mengaku mereka sudah tidak tinggal sebumbung tetapi tidak bermaksud mahu berceral.

Pasangan itu berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

lihat video:

Saya rasa itu orang yang sama’

Nama wanita yang dikenali sebagai Ira Kazar yang juga anak kepada pelakon veteran, Kazar tiba-tiba menjadi perbualan dalam kalangan pengikut Instagram pelakon, Puteri Sarah.

Ia bermula selepas muncul komen seorang pengguna akaun @nur.afifah53 yang mempersoalkan penampilan Puteri Sarah menlru Ira Kazar.

Malah, menerusi tinjaun Harian Metro di Instagram Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah, komen yang ditulis pengguna akaun itu membuat persoalan adakah Ira mermpas suami Puteri Sarah iaitu pengarah, Syamsul Yusof.

Puteri Sarah atau mesra disapa Sarah ketika dihubungi berkata, dia sudah banyak kali mendapat komen dan mesej peribadi (DM) daripada individu tidak dikenali dengan menggunakan akaun berbeza.

“Nama akaun berbeza-beza, cara dia komen dan gaya bahasa digunakan sama. Malah, seolah-olah tahu semua perkara yang terjadi antara saya dan Syamsul. Sedangkan saya tidak pernah kongsi kepada umum isu dalaman kami.

“Kami sekarang sudah tutup buku lama. Tahun ini adalah tahun baru untuk kami baiki hubungan. Bvang yang keruh dan ambil yang jernih.

“Jika dengan cara ini individu di sebalik akaun itu mahu menjatvhkan saya, ia tidak akan berlaku,” katanya.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan Sarah tidak teragak-agak untuk membuat laporan p0lis terhadap individu yang melakukan prov0kasi dan memanipulasi isv mas4lah rumah tangganya dengan suami, Syamsul Yusof.

Sarah berkata, dia banyak menerima mesej sedemikian serta ugvtan di Instagram tetapi enggan melayannya.

Dalam laporan sama, Sarah berkata, dia terkilan apabila masalah rumah tangganya terus diganggu pihak tidak bertanggungjawab dan dimanipulasikan.

Sumber: metro

Link: https://www.hmetro.com.my/rap/2022/04/832762/puteri-sarah-kesal-ira-kaza-tak-henti-mengganggunya?fbclid=IwAR0nF74g6s-nmqEr5prMz1jD0Oo0fPYtP0Xdw3JjuBzs0oAGrqFlZcmnv4w

https://www.hmetro.com.my/rap/2021/01/663201/saya-rasa-itu-orang-yang-sama-puteri-sarah

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*