‘Kenapa Nak Kejar Suami Org Lagi’- Puteri Sarah Tunjuk Bukti, Ira Kazar Tak Henti2 Gnggu Syamsul Yusof

” Sampai kitorang dah tak tinggal seb.umbung, tak puas ati lagi ke? Bila kitorang berbaik, u ugvt suami i pulak”

Itu perkongsian pelakon Puteri Sarah Liyana yang gagal menyembunyikan perasaan kesal apabila sering digang.gu individu terbabit tetapi bersembunyi di sebalik puluhan akaun media soslal palsu.

Berkongsi perkara itu di Insta Story Instagram, Puteri Sarah tanpa berselindung menyebut nama Ira, anak kepada pelakon veteran popular, Kazar.

” Di bulan baik ini saya doakan kalian berdua, Ira Kaza dan suami (Syamsul Yusof) saya diberikan hidayah.

” Dari dulu sampai sekarang saya diganggu dengan akaun p4lsu. Digang.gu komen-komen yang menyak1tkan hati tapi saya sabar.

” Anda k4cau ment4l saya dari 2019 lagi.

” Sampai kami (Puteri dan Syamsul) dah tak tinggal seb.umbung, tak puas hati lagi ke? Bila kami berbaik, anda ugvt suami saya pula.

” Hari ini saya tengah sibuk dengan anak-anak, tiba-tiba saya terima berita yang menyak1tkan. Selama ini, apa anda buat, anda gnggu saya, saya diamkan saja sebab nak jaga nama baik keluarga.

” Tapi kali ini rasanya anda sudah lebih sangat. Siap cakap fasal anak-anak saya.

” Anda hanya orang luar tak perlu masuk campur. Apa yang berlaku sekarang anda dan orang luar cuma tahu luaran sahaja,” katanya dalam satu hantaran di Instagram Story.

Menurut Puteri Sarah, dia ingin berpesan kepada Ira Kaza yang juga anak kepada pelakon veteran Kazar itu untuk berhenti mengg4nggunya.

” Kali ini cukuplah anda gnggu saya lagi bila saya nak pergi umrah. Empat tahun saya men4nggung.

” Berhati- hati doa orang yang teranlaya itu Allah akan makbulkan lagi-lagi di bulan puasa ini,” katanya.

Dalam hantaran berbeza, Puteri turut mempertlkaikan tindakan Ira Kaza yang dikatakan tidak pvtus asa menggnggu suami orang.

” Tak silap saya, anda dah ada teman lelaki kan Ira Kaza? Semuanya tak kekal. Malah baru-baru ini pun anda ada teman lelaki kan? Mana pergi semua teman lelaki anda?

” Kenapa nak kena kejar suami orang lagi?

” Memang tiada marvah ke hadap suami orang? Sebab nak harta dia? Sila jadi mat4ng dan bekerja. Saya sendiri pun kerja cari duit sendiri.

” Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama empat tahu saya diam, memblsu tapi makin lama anda pljak kepala saya,” katanya.

Selain itu, Puteri Sarah turut berkongsi paparan skrin perbualan di mana individu terbabit mengajak beliau bersemuka mahu menunjukkan segala bukti, kononnya.

Dalam perkongsian lain, Puteri Sarah berkata dia berasa hairan kenapa Ira Kaza masih menggnggu suaminya meskipun sudah mempunyai teman lelaki.

” Tak silap i, u dah ada teman lelaki kan Ira Kaza? Semuanya tak kenal.

” Juga baru-baru ini pun u ada teman lelaki kan? Mana pergi semua teman lelaki u? Kenapa nak kena kejar suami orang lagi? Memang takde marvah ke hadap suami orang?

” Sebab nak harta dia? Grow up dan bekerja lah girl.

” Even i pun bekerja cari duit sendiri. Jangan ambil jalan mudah, minta duit dekat suami orang. Selama 4 tahun saya diam memblsu, tapi makin lama u pljak kepala i..” tulis Puteri Sarah.

Sebelum ini , kisah rumah tangga pasangan selebriti itu didakwa sedang dilanda masalah sehinga mendapat perhatian netlzen.

Malah, Sarah juga mengakui sudah lama tidak tinggal sebmbung dengan Syamsul dan dia turut mendkwa suaminya itu tahu kenapa dia ‘dingin’.

Syamsul juga mengaku mereka sudah tidak tinggal sebmbung tetapi tidak bermaksud mahu berc3rai.

Pasangan itu berkahwin pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata.

Memetik laporan HarianMetr0 bertarikh 22 November 2020, Syamsul Yusof, 36, yang juga pengarah filem Munaflk mengakui ketika itu dia sudah tidak tinggal seb.umbung bersama isterinya.

” Bila dah tanya macam ini, saya jawablah memang kami sudah tidak tinggal seb.umbung lagi

” Bagi saya, tak ada apa yang nak disor0kkan pun.

” Saya pun sekarang beritahu apa yang saya rasa nak beritahu, asalkan pada saya ia tak ada msaIah untuk dikongsikan,” katanya kepada HarianMetro.

Ditanya sejauh mana permasalahan rumah tangga yang berlaku itu akan berakhir di mhkmah, Syamsul berkata dia dan isterinya, masih dalam proses memperbaiki hubungan mereka.

” Sekarang ini, saya dan Sarah masih lagi dalam proses cuba memperbaiki hubungan kami. Pada ketika ini, kami berdua perlukan masa.

” Lagipun, tak ada orang dalam dunia ini yang mahu bercrai. Termasuklah saya dan Sarah, tak mahu bercrai. Tapi, kami perlukan masa sebab kena fikirkan anak-anak juga.

” Siapa yang tak sayang keluarga. Saya sangat sayangkan keluarga saya, anak- anak dan sudah tentulah isteri saya. Ya, saya sayang mereka,” katanya.

Hasil perkongsian hidup Syamsul dan Sarah yang berkahwin pada 8 Mac 2014, dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam, 5, dan Sumayyah, 3.

Sumber:hmetr0 dan IG Puteri Sarah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*