Suami ‘Pvkul’ Sampai Mavt, Slepas Isteri B0ngkar Perbuatan Cvrang Suami Dimedia S0sial

Pendedahan seorang isteri yang berkongsi kecvrangan suaminya di media soslal telah membuatkan lelaki itu naik ber4ng dan memvkul wanita berkenaan sehingga mavt.

Menerusi Utusan Malaysia, kejadian berlaku pada Ahad lalu sebelum sambutan Hari Raya Aidilfitri di sebuah rumah flat di Batu 9, Kajang.

Pihak h0spital lapor kepada p0Iis. Penurut Ketua P0lis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Mohd. Zaid Hassan, mangsa yang berusia 28 tahun dalam keadaan tldak sedarkan diri dihantar suaminya untuk mendapatkan rawatan H0spltal Kajang kira-kira jam 9 pagi.

Pemeriksaan yang dijalankan mendapati terdapat kes4n leb4m pada beberapa anggota badan mngsa dan pegawai perubatan berkenaan mendapati kematlan itu mencurlgakan sebelum bertlndak melap0rkannya kepada p0Iis.

“Hasil bed4h slasat yang dijalankan mendapati punca kematlan adalah kecd3raan abd0men disebabkan hent4kan kuat dengan menggunakan senj4ta tumpuI.

“Siasatan dijalankan mendapati mngsa dipvkul dengan menggunakan kaki, tangan dan senj4ta tumpuI sehingga menyebabkan kematlan,” katanya

Dalam pada itu, menerusi muat naik yang dibuat oleh akaun TlkTok @malaysianupdatenews, beberapa bingkisan video yang diperoleh dari Facebook ahli keluarganya telah menzahirkan rasa dukaclta ke atas pemerglan wanita tersebut.

Beberapa rangkuman video kebersamaan mngsa dengan kenalan-kenalan telah dikongsikan dan ia membuatkan ramai seb4k kerana tldak menyangka naslb ibu muda itu berakhir di tangan suaminya sendiri.

Aidilfitri dengan air mata. Difahamkan, svspek merupakan seorang mekanik berusia 38 tahun dan telah dit4han untuk membantu slasatan. Mohd. Zaid memaklumkan yang k3s ini dislasat di bawah Seksyen 302Kanvn Kesksaan.

“Motlf pembunvhan dipercayai kerana suspek mar4h dengan mngsa disebabkan mngsa memuat naik dalam media soslal bahawa svspek mempunyai hubungan suIit.

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*