Datuk Jamal Muncul Buat ‘Suprise’, Luahan Zaki Buat Ramai Seb4k.

Satu masa dulu, dunia hiburan tanah air sempat kec0h apabila seorang penyanyi legend iaitu Datuk Jamal Abdillah dikatakan sedang mempunyai kemelvt dengan anak keduanya iaitu Zaki Yamani serta bekas isteri.

Walau bagaimanapun, akhirnya perselisihan faham di antara anak beranak tersebut akhirnya telah pun diselesaikan.

Datuk Jamal jelaskan tiada isv berbangkit

Malah dalam satu interview baru-baru ini, Datuk Jamal menjelaskan sudah tiada isv berbangklt bersama anaknya itu selain turut enggan dipanjangkan. Malah artis lelaki berkenaan juga akui tiada sebarang mas4lah jika remaja tersebut mahu tinggal bersamanya kelak kerana sudah pun menyiapkan rumah.

"Zaki Pun Rindu Baba" -Datuk Jamal Muncul Suprise, Anak Menangis Waktu Live TV 2

Jarang anak lelaki menangls depan orang ramai

Terbaru, Datuk Jamal mengejvtkan ramai apabila buat kemunculan menerusi panggilan video untuk rancangan ‘Ceria Popstar XTRA’. Zaki yang tampil sebagai salah seorang peserta tidak dapat menahan sebak ketika meluahkan rasa rindu terhadap ayahnya itu lalu menangis sambil disaksikan penonton lain.

Di kesempatan tersebut, pelantun lagu ‘Seroja’ tersebut juga sempat tinggalkan kata-kata semangat buat si anak.

Kesian dia rindu ayah sampai menangls…Nampak macam lama tak jumpa, sebaknya

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netlzen terharu melihat 4ksi dua beranak tersebut menerusi tayangan berkenaan. Dalam pada itu, ramai juga tak ketinggalan mendoakan semoga hubungan mereka terus baik-baik sahaja.

"Zaki Pun Rindu Baba" -Datuk Jamal Muncul Suprise, Anak Menangis Waktu Live TV 3

"Zaki Pun Rindu Baba" -Datuk Jamal Muncul Suprise, Anak Menangis Waktu Live TV 4

"Zaki Pun Rindu Baba" -Datuk Jamal Muncul Suprise, Anak Menangis Waktu Live TV 5

Lihat video

“Janji Nak Jumpa, Call Pun Tak Jawab”

Didkwa Dihal4ng Jumpa Anak, Zaki Yamani Minta Jamal Abdillah Berhenti Bvrukkan Ibu – “Janji Nak Jumpa, Call Pun Tak Jawab”
Penyanyi yang juga anak kepada Datuk Jamal Abdillah, Zaki Yamani meminta bapanya supaya tidak membvrukkan ibunya, Fatimatuzahra Samad selepas mendedahkan hubungan bersama bapanya agak rengg4ng.

Memetik laporan sebuah media tempatan pada Isnin, Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Mohd Ali, mendkwa dia dihal4ng bertemu dengan anaknya oleh bekas isteri iaitu Fatimatuzahra selepas mereka berpisah.

Susulan berita berkenaan, Zaki tampil mendedahkan dkwaan bapanya itu tidak benar.

Menurut Zaki, dkwaan yang menyatakan ibunya tidak membenarkan dia bertemu dengan Jamal adalah tidak berasas kerana bapanya sendiri tidak menjawab panggilan ketika dihubungi.
“Berkenaan isu mak saya hal4ng ayah saya untuk berjumpa, sebenarnya itu tidak benar.

Didakwa Dihalang Jumpa Anak, Zaki Yamani Minta Jamal Abdillah Berhenti Burukkan Ibu - “Janji Nak Jumpa, Call Pun Tak Jawab”

“Untuk baba, kalau boleh berhentilah bvrukkan mami. Sebab bila Zaki sakit, dia yang jaga Zaki. Dia yang ada kat hospital, hantar Zaki kat h0spital semua.

“Baba boleh je jumpa Zaki sebenarnya. Baba janji nak jumpa Zaki haritu tapi tak jumpa. Zaki WhatsApp pun baba tak balas. Call pun tak jawab.

“Kalau boleh, sudahlah, berhenti burukkan ibu Zaki,” jelas Zaki menerusi satu hantaran video di Instagram.

Menerusi temu bual bersama Utusan, Zaki mendedahkan kali terakhir dia menyambut lebaran bersama bapanya adalah sekitar lapan tahun lalu.
Jelasnya lagi, dia memahami bapanya kini sudah mempunyai kehidupan dan keluarga baharu selain enggan mengharapkan hubungan mereka kembali seperti dahulu.

Untuk rekod, Zaki adalah anak daripada hasil perkahwinan Jamal dengan Fatimatuzahra Samad.

Selain Zaki, Jamal turut mempunyai anak lelaki bernama Osama Yamani hasil perkahwinan dengan Intan Noraina Mohd Yusof.

Pada 1 April 2017, Jamal berkahwin dengan Zai Izzati Khiruddin dan dikurniakan tiga orang anak iaitu Nur Azura Yamani, 3, El Isaac Yamani, 2 dan Iskandar Rayyan Yamani yang baru dilahirkan Februari lalu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh ZAKI YAMANI (@zakiyamani._)

Kredit: TikTok Marbell, kisahdunia.com, gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*