Alhamdulillah! Wany Hasrita sah bergelar isteri, mas kahwin jadi perhatian.

DENGAN dua kali lafaz penyanyi Wany Hasrita sah bergelar isteri kepada jejaka pilihan hatinya bernama Al Adib Fahmi dalam majlis yang berlangsung pada malam Jumaat.

Akad nikah tersebut disempurnakan oleh bapa Wany sendiri iaitu Hasbullah Hassan kira-kira jam 9.15 malam di Glam Hall, Damansara Perdana, Selangor.

Pada majlis tersebut Adib atau nama sebenarnya Muhammad Al Adib Fahmi Harun, 30, menyerahkan sebentuk cincin berlian sebagai mas kahwin.

Suami Kerja Pilot

Difahamkan lelaki berkenaan bertugas sebagai juruterbang dan majlis pernikahan mereka diadakan secara tertutup di sebuah lokasi dan hanya dihadiri oleh keluarga serta teman rapat.

Berikut Sedikit Info Mengenai Wany Hasrita
Nama penuh: Nurshazwany Hasrita binti Hasbullah

Tarikh lahir: 25 Disember 1992

Tempat lahir: Hospital Besar Kuala Lumpur

Genre: Pop dan Balada

Pekerjaan: Penyanyi

Tahun aktif: 2016 sehingga kini

Terdahulu, Wany berkongsi berita gembira dia bakal mendirikn rumah tangga dlam satu hantaran di Instagram pada lewat petang jumaat.

Wany sebelum ini pernah berkongsi tentang perancangan untuk berumah tangga namun merahslakan hal tersebut termasuk identiti bakal suami.

Difahamkan lelaki berkenaan bertugas sebagai juruterbang dan majlis pernikahan mereka diadakan secara tertutup di sebuah lokasi dan hanya dihadiri oleh keluarga serta teman rapat.

Umum Nikah.

Kuala Lumpur: Penyanyi, Wany Hasrita akan melangsungkan pernikahan malam ini dengan Al-Adib Fahmi.

Wany, 30, yang membuat pengumuman itu menerusi Instagram turut memohon doa daripada sahabat dan peminat yang mengikutinya di platform media sosi4l itu supaya perkahwinannya dipermudahkan.

“Alhamdulillah, syukur kepada Allah, yang Maha Merancang tiap sesuatu di muka bumi ini.

“Wany, dengan rasa rendah hati, ingin memohon doa kalian semua untuk Wany menempvh kehidupan di fasa yang baru.

“Insya-Allah, Wany akan bernikah malam ini. Jadi, dikesempatan ini Wany ingin mohon maaf andai Wany pernah menyaklti hati, terlanjvr kata atau pernah mengecilkan hati anda semua,” tulisnya.

Dalam hantaran sama, Wany turut berkongsi tanda pagar #adibwany berserta tarikh hari ini.

“Maafkan kami, doakan kami,” tulisnya

Via Video mstar

Sumber : Hmetro, bharian

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*