Sengih je pun dah kelak4r

Selebriti berbak4t sebagai seorang pelaw4k, pelakon dan pengacara bernama Ain Edruce ini sering sahaja mencvri perhatian ramai dengan gelag4t ‘gil4-gil4nya’.

Kerap berkongsikan kisah kehidupannya menerusi sosial media dan Youtube, peminatnya ramai yang tahu akan per4ngai ‘masuk air’ selebriti wanita ini.

Tapi rata-ratanya tertumpu kepada suaminya iaitu Amirul Hafiz. Dah banyak kali Amirul meraih perhatian ramai, kali ini satu lagi video terbaru Ain Edruce yang dikongsikan telah mencvri tumpuan peminatnya.

Berdasarkan video yang dimuatnaik menerusi Tiktok ainedruce91, kelihatan Ain melakukan satu ‘trend’ tarian yang tular di platform tersebut.

Apa yang menarik perhatian ramai ialah gelag4t Amirul yang sel4mba tidak melakukan apa-apa sebaik kamera merakamkan dirinya.

“Aku dah cakap dah kat dia, camera pusing terus men4ri..tetapi amirul………..slow slow,” tulis Ain di ruangan kapsyen.

Video:

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 1.9 juta tontonan, 128.7k tanda suka dan pelbagai k0men dari netiizen yang rata-rata terhibur dengan gelag4t Ain Edruce dan Amirul Hafiz.

Untuk rek0d, Ain berk4hwin dengan Amirul Hafiz, pada 13 Disember 2019 dan dikurni4kan cahaya mata, Soraya pada 19 Mei tahun lalu.

Sumber : tiktok ainedruce91

Sumber via ttk

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*