AIlffSyukri ‘Trkant0i’ Menlpu Mengaku Saklt Ment4I, Ini Kata2 Datin Shahida

Selepas suaminya mendkwa mengal4mi saklt ment4l tetapi ‘kant0i’ apabila pendedahan dilakukan hanya sandiwara semata-mata, isteri kepada usahawan sens4si, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Datin Nur Shahida berl4pang dada dengan dvgaan dikurniakan pasangan hidup sebegitu.

 

 

Shahida atau nama sebenarnya, Nur Shahida Mohd. Rashid menerusi satu bal4san komen dalam Instagram memaklumkan, Allah lebih mengetahui segala-galanya.

 

 

“Betul, Allah ujl dengan suami. Tidak mengapa, Dia lebih mengetahui. Ujlan orang berbeza-beza kan.

 

 

“Dunia ini tempat kita berehat,” demikian coret Nur Shahida, 37, menjawab kenyataan ditinggalkan seorang netlzen dalam satu hantaran Instagram.

Terdahulu, Aliff, 35, bertlndak mengucapkan selamat tinggal kepada berjuta-juta pengikutnya dalam media soslal.

Sejak beberapa hari lalu, dia kembali mengvndang caclan selepas berkongsi sebuah video sedang bergel3k dan menari sakan bersama penyanyi dangdut, Baby Shima.

 

 

Difahamkan, Aliff berhasrat untuk melncarkan sebuah video muzik single terbaharunya bersama penyanyi itu namun seperti kebiasaan, apa yang dilakukannya mengvndang teguran ramai termasuk penceramah bebas, PU Syed dan ibunya sendiri.

Terus menjadi tumpuan apabila lelaki yang popular dengan tagline ‘terlajak laris’ itu berkongsi gambar menunjukkan p!l yang kononnya dia ingin matl dengan tenang dan beriman.

Sungguhpun begitu, seorang pengguna Twitter mendkwa foto yang dimuat naik Aliff itu merupakan gambar lama miliknya yang pernah dikongsi kepada umum dua tahun lalu.

“Itu ke gambar p!l yang Aliff Syukri upload (muat naik)? Kalau betul, aku boleh pastikan yang dia tengah bod0hkan satu Malaysia. Itu gambar ubat-ubat yang aku muat naik tahun 2020,” ciap pengguna Twltter itu.

Terdahulu, Aliff, 35, bertlndak mengucapkan selamat tinggal kepada berjuta-juta pengikutnya dalam media sosi4l.

Sejak beberapa hari lalu, dia kembali mengvndang caclan selepas berkongsi sebuah video sedang bergel3k dan menari sakan bersama penyanyi dangdut, Baby Shima.

Difahamkan, Aliff berhasrat untuk melancarkan sebuah video muzik single terbaharunya bersama penyanyi itu namun seperti kebiasaan, apa yang dilakukannya mengvndang teguran ramai termasuk penceramah bebas, PU Syed dan ibunya sendiri.

Sumber :KOSMO

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Seakan tldak pernah insaf, usahawan sens4si, Datuk AliffSyukri sekali lagi menjadi perhatian netlzen apabila dia tampil dengan aksl yang mengghalrahkan bersama penyanyi kontr0versi, BabyShima demi mempr0mosikan lagu terbaharunya yang berjudul, BabySayang.

Menerusi perkongsian yang dimuat naik oleh Aliff di laman Instagramnya, kelihatan dia bersama Shima sedang ghalrah menari untuk lagu dangdut mereka itu tanpa berasa malv.

Apa yang membangkltkan kemar4han netlzen, tarian seperti penari tiang yang dilakukan oleh Shima yang hanya memakai seluar pendek sehingga menampakkan sebahagian kakinya dianggap keterlaluan dan menjatvhkan marvah sebagai wanita muslim.

“Makin menjadi-jadi” Bukan itu sahaja, netlzen juga menyifatkan kedua-dua selebriti tersebut tidak pernah serlk dalam menghasilkan ‘c0ntent’ yang tidak mendatangkan faedah sehingga sanggup menjatvhkan marvah demi meraih populariti.

“Dah macam pelakon ‘cerita dewasa’ pulak bebi sima tu”
“Buat video clip yg helok2 sikit boleh tak dato?
Baru lah class dato”

“Apebenda seyhhh… Kau makin menjadi2…. Org makin lama akhir zaman ni nak buat benda baik2 g Allah suruh…. Kau makin lama buat seolah2 Allah tu tak wujud plk . Apesal la aku bIh nmpak post ni 1st bukak ig.”

“Tak rasa malv ke?? Sedlhnya tgk..”
“Hahahah babyshima dh femes senang nk create nama buat la perangai mcam blxcth .. pstu nama naik balik..”

“Desperate sgt nak popular tp dg cara tk
brmarvah..babyshima”
“Dah kenapa lagi ni??? Asyik buat hal je”
“Tolonglah jabatan agama Islam ambil tl0ndakan kat perkara macam ni”

“Die sendiri pin ade Ank perempuan..tak malv kot
anak’ dok tengok..pastu acah? nk swoh anak tu jadi Soleh solehah..”

“Bertaubatlah korang” Bukan itu sahaja, netlzen turut ‘mengucap’ apabila melihat aksl tidak sen0n0h Aliff dan Shima dan meminta mereka untuk segera bert4ubat atas perbuatan yang dilakukan.

“Istighfar lah selagi mash sempat…walaupun awak mentup avrat, tapi g perempuan tu berpakaian x sen0n0h. Kita ni hidup di dunia sementara je..sepatutnya semakin tua kita berlumba2 mencari pahala, bukan berlumba2 mencari d0sa. Apalah ada pada sales dan wang ringgit bila Malaikatul mavt dah datang menjemput. Semoga Allah dorongkan awak dan saya ke jalan g diredhaiNya dunia akhlrat, aamiin.”

“Astarghfirullah dato. hurm dah2 lah tu”
“Bertaubatlah… Dgn macam ni boleh bawa unsur2 x baik… Memang sembahyang tapi kalau perangai pon macam ape… Kcewa sangat”
“Moga Allah ampunkan segala d0sa dato’ dan semoga dato’ sempat bertavbat sebelum malaikat mavt dtg jemput”

Sumber : OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*