tak aman hidup mak Kri

Sejak beberapa hari lalu, nama Datuk Aliff Syukri menjadi bualan ramai sehingga menjadi b4han kec4man selepas tvlar video kntr0versinya yang berdangdut dengan penyanyi Baby Shima.

 

 

 

Sebelum itu Aliff Syukri sudah terkena templas maklan netlzen selepas memuatnaik teaser lagu terbaru yang melibatkan dua individu cukup kntr0versi iaitu Kak Long 7E dan Ratu Farah Diva. Apatah lagi video teaser tersebut menunjukkan dua individu itu terklnja-klnja di sebuah kenduri di kampung.

Video ada di bawah sekali..

Kontroversi demi kntr0versi kemudiannya telah menarik perhatian ibu tercinta iaitu Bonda Rozita Ibrahim yang turut menc0retkan sebuah komen membldas kelakuan Aliff yang dianggap keterlaluan dan mengvndang baIa.

Susulan itu Aliff Syukri pada malam tadi memuat naik satu video dalam keadaan menangls dan memohon maaf berkali-kali kepada ibu dan isterinya.

Dia juga memohon maaf kepada pengikutnya dan mengumumkan akan mengundvrkan diri dari media soslal demi keluarga.

“Pada semua saya nak mohon kemaafan dan kekhilafan saya selama saya di media sosi4l ni. Saya minta maaf banyak-banyak dari hujung rambut sampai hujung kaki terutama kepada mak saya, isteri saya.. Saya memohon maaf banyak-banyak.

“Demi mak saya, isteri dan anak-anak saya, saya tak main laman soslal dah tapi kalau jumpa dekat luar kita tegur-tegur ya. Saya minta maaf. Saya tak tahu nak cakap macam mana. Lama dah saya buat media sosi4l saya, Facebook, Myspace.

“Terima kasih atas sokongan anda semua, terima kaih kepada semua pengikut saya. Ini adalah dugaan paling berat untuk saya. Doakan terbaik untuk perniagaan saya,” luahnya.

Bagaimanapun meninjau reaksi ramai di Facebook, mereka masih lagi mengusik dengan mengatakan ‘jumpa minggu depan’, kerana percaya penyesalan Alif Syukri itu bersifat sementara sahaja.

Aliff Syukri jual akaun Instagram RM500,000

Memiliki pengikut 4.3 juta, usahawan sens4si, Datuk Seri Aliff Syukri menawarkan kepada mana-mana pengguna yang ingin membeli akaun Instagram miliknya dengan harga RM500,000.

Beliau berkongsi perkara itu menerusi InstaStory miliknya hari ini.

Terdahulu, Aliff memuat naik video sedang menangls teres4k-es4k dan mengakui dirinya mempunyai mas4lah ment4l tahap dua.

Dalam pada itu, beliau turut memohon maaf kepada keluarganya serta orang ramai atas segala kesilapannya selama ini serta memaklumkan bakal mengundvr diri dari media soslal.

Sehubungan itu, tinjauan Kosmo! di akaun sosi4l miliknya dapat dilihat tiada sebarang hantaran di kongsikan lagi dan gambar serta video sebelum ini juga telah dipadam

Post terbaru intagram Aliff Syukri

terbaru, instagram alif syukritelah memuat satu video lagi dangdut yang dinyanyikan bersama bby shlma. tetapi video tersebut tidak kelihatan wajah bby shlma. lihat video..

Re4ksi bonda selepas lihat video tersebut.

Sumber: intagram alis syukri dan bhrian, webfast

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*