Akhirnya Datin NurShahida Buka Cerita Sebenar Terjadi dirumah

Terbaharu, usahawan kntr0versi, Aliff Syukri memaklumkan dia akan tetap melancarkan lagu terbaharunya yang berjudul Bby Sayang.

Meskipun sebelum ini mendapat tentangan hebat daripada pelbagai pihak, Aliff Syukri tidak akan mahu rugl.

Menerusi video yang dimuat naik oleh Aliff di laman TikT0knya, dia bersama Baby Shima kelihatan sedang bersanding di sebuah pelamin dengan memakai baju pengantin serba lengkap.

Ia dipercayai sebahagian daripada babak muzik video Bby sayang itu.

Ujar Aliff di ruangan kapsyen, segala kegelis4han yang dialami oleh rakyat Malaysia berkaitan lagu terbaharunya itu akan terjawab.

Ini apabila dia mengambil keputusan untuk melancarkan lagu tersebut pada hari ini, jam 12 tengah hari di saluran YouTube, Tv Terlajak Laris.

Keputusan yang dilakukan oleh usahawan yang berusia 35 tahun itu telah mencetvskan kemar4han ramai dan menyifatkan dia telah mempermainkan rkyat Malaysia dengan drama air matanya yang memohon maaf kepada umum berkaitan muzik videonya itu, sebelum ini.

Komen netlzen:

“Allah Uji Saya Dapat Suami Seperti Ini”

Datin Nur Shahida memaklumkan dia redha atas ujlan yang menimpa terhadap keluargnya.

Ia susulan muzik video terbaharu suaminya, Bby Sayang yang mendapat pelbagai re4ksi negatif daripada umum.

Menerusi sebuah komen yang diberikan oleh salah seorang pengikutnya di instagram, individu tersebut memberi kata-kata semangat buat Shahida untuk terus kekal kuat atas dvgaan yang dialaminya pada ketika ini.

Susulan menerima pelbagai dvgaan dapat suami seperti Alif, Datin Nur Shuhada ambil tlndakan untuk redha, dan terima sahaja kehendak Ilahi.

Dalam masa yang sama, Datin Shuhada juga akan terus memberi dor9ngan dan nasihat supaya suaminya akan terus istiqamah untuk menjadi yang lebih baik.

Terdahulu, Aliff tampil memohon maaf secara terbuka di laman Instagramnya kepada umum terutama ahli keluarganya yang terpksa menanggung malv kerana perbuatannya itu.

Malah, dia juga mengambil keputusan untuk mengvndur diri dari dunia media sosial demi menjaga nama baik ibu tercinta, isteri dan anak-anaknya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Sumber : media96times

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*