“Anak Dah 5 Tahun Tapi..”- Rumah Tangga Masih Berg0lak, Ramai Seb4k Lihat Keadaan Anak Syamsul Yusof

Pelakon, Puteri Sarah berkongsi sebuah video di mana anak sulungnya, Syaikhul Islam membantunya melakukan kerja rumah. Dalam video tersebut, Syaikhul dilihat sedang membasvh pinggan yang berada di dalam sinki Anak yang rajin Menurut Puteri Sarah, Syaikhul seorang anak yang baik, soleh dan rajin membantunya di dapur.

Lebih terharu, anaknya itu boleh dikatakan sangat mat4ng, pandai menyayangi orang serta terlalu pr0tektif terhadap adiknya.

Good morning from Syaikhul Islam anak yang baik, anak yang soleh. Keep being you. Anak yang rajin tol0ng mama dan hormat orang tua. Baru 5 tahun tapi mat4ng dan sayang serta pr0tect adik. Menerusi video tersebut juga, Syaikhul berkata dia hendak menjadi seorang yang rajin dan mahu meringankan beban ibunya. Tambah Syaikhul, dia selalu memasak bersama ibunya. Di akhir video, Syaikhul meluahkan rasa sayang terhadap ibunya..

 

 

Lindung mama okay Menjengah di ruangan k0men, rata-rata rakan artis dan warganet terharu melihat sikap Syaikhul yang ringan tul4ng. terdahulu, Pelakon, Puteri Sarah Liyana, 37, memf4ilkan satu tlndakan di Mhkmh Sksyen Kuala Lumpur dan dua aduan di pejabat agama terhadap wanita yang didkwa kekasih kepada suaminya, Syamsul Yusof iaitu Ira Kazar. Puteri Sarah ketika ditemui di perkar4ngan pejabat Jabatan Agama.

“Jadi sebelum saya menunaikan umrah saya sudah memberikan segala maklumat kepada pegvam dan sepanjang tempoh sebulan di luar negara mereka sudah siapkan dan mengkaji semuanya. Selepas saya balik umrah, terus kami membuat perbincangan dan mengambil tlndakan s4man,” katanya..

 

 

Puteri Sarah berkata, tujuan dia membuat tlndakan itu adalah untuk mempert4hankan marvahnya yang sudah terc4lar dan sekian lama didiamkan..

 

“Isv ini tidak akan berlarvtan kalau saya tidak dignggu pihak ketiga yang terus menc4bar. Sebelum ini saya ada kongsi di Instagram terdapat pihak yang mencbar saya dengan menyatakan bila saya nak meny4man dan meminta pegvam saya untuk membuat tlndakan segera.

Jadi kami sudah f4ilkan dua s4man,” katanya.  Menurut Puteri Sarah, selain menntut keadilan, dia juga mahu menyelmatkan rumah tangganya.

Sumber: Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*