Bagi Nombor Pin ATM Dekat BFF Sebab ‘Percaya’, Duit Wanita Ini ‘Les4p’ Dalam Diam!

Sahabat adalah seorang individu yang ada tatkala svsah dan senang menyebabkan ramai meletakkan kepercayaan yang tinggi pada sahabat mereka.

Namun, ianya seakan menjadi mimpi ng3ri buat wanita ini setelah sahabatnya itu dikatakan bertlndak untuk ‘menlkam belkang’nya mencurl perhatian ramai.

Difahamkan, wanita ini pernah dikenakan oleh kawan baiknya sendiri aklbat terlalu percaya.

Menerusi video yang dimuat naik olehnya sendiri di laman TlkTok @ainantasneem92, kelihatan penyanyi itu yang pernah popular dengan lagu ‘Aku Suka Dia’ satu ketika dulu menceritakan bagaimana ianya boleh berlaku.

Menurutnya, dia pernah meminta kawan baiknya semasa zaman belajar itu mengeluarkan duit untuk membeli buku. Tanpa memikirkan apa-apa, Ainan berkongsi nombor pin ATM dan terlupa untuk menukar semula pinnya selepas itu kerana tidak mengesy4ki apa-apa.

Dek kerana Ainan mendapat banyak tawaran untuk membuat persembahan, dia menyangka duit di dalam banknya itu semakin bertambah bagaimana pun ianya langsung tidak berg4njak..

 

 

Tanda tanya Ainan akhirnya terjawab apabila ‘kant0i’ rupa-rupanya kawan baik Ainan sendiri telah mencurl duitnya.

Ainan turut mendedahkan bahawa kad banknya itu seringkali hilng bahkan tidak dijumpai sewaktu dicari namun tiba-tiba ‘muncul’ semula.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata warga netlzen ber4ng dengan sikap kawan baiknya itu yang dalam diam menjadi ‘guntlng dalam sellmut’.

Bukan itu sahaja, netlzen juga berharap agar orang ramai tidak mudah mempercayai rakannya sendiri tidak kiralah sebaik mana pun dia..

 

Antara k0men warga maya:

“Wehh kalau orang bagi passw0rd kat aku, bagi pagi malam lupa dahh”

Kalau korang nak tengok video penuh macam mana boleh terkant0i sampai membawa kepada k3s p0lis, korang boleh layan cerita Ainan dari part 1 sampai part 5 di TikTok..

 

 

Video yang tul4r di laman TikT0k:

Sumber:yoynetwork

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*