Manja sangat Zizi Kirana! Tak boleh tidur tanpa suami, sehari jauh pun dah rindu

Tahun ketiga penyanyi Zizi Kirana meneruskan amalan menvtup avrat . Sama seperti tahun sebelumnya, Zizi atau nama sebenar Nur Fazelah Mad Tahil, 36, berkata dia mengenakan tudung itu atas kerelaaan diri sendiri. “Alhamdulillah tahun ketiga saya masih sama… bulan ini saya teruskan bertudung..

 

 

“Sama seperti yang saya pernah katakan sebelum ini… saya mohon orang ramai mendoakan yang baik-baik. Manalah tahu saya akan bertudung terus selepas ini,” katanya kepada mStar.

Zizi hormati bulan Ramadan dan minta peminat mendoakan yang terbaik. Sebelum itu menerusi Instagram, penampilan Zizi dengan mengenakan tudung dan memakai jubah menerima pujlan pengikut.

Rata-rata memujl tlndakan Zizi menvtup avrat sepanjang Ramadan dan berharap imej itu dikekalkan buat selama-lamanya.

“Zizi ni paling cantik masa bulan Ramadan… pakai tudung dan sebagainya, harap dia dapat istiqamah dan cantik sampai bila-bila.

“Subhanallah cantik sangat… sejuk mata kami memandang!” tulis pengikut pada ruangan k0men.

 

 

Manja sangat Zizi Kirana! Tak boleh tidur tanpa suami, sehari jauh pun dah rindu…

 

HAMPIR setahun mendirikan rumah tangga dengan pelakon Yusuf Bahrin, penyanyi Zizi Kirana berkata dia sedang melalui fasa bahagia bergel4r seorang isteri.

Menurut Zizi, 37, dia seronok melalui alam perkahwinan sehingga tidak boleh berengg4ng dengan suaminya itu. “Alhamdulillah… semuanya best! Tak boleh berjauhan. Ada suami seronok ada kawan.

Setiap hari dengan suami, kalau sehari berjauhan memang rindu. “Paling lama dia jauh dengan saya sehari, tapi terus rindu. Bila jauh rasa susah tidur sampai saya tidur di sofa sebab masuk bilik tak ada kawan pula,” katanya kepada mStar. Dalam pada itu, Zizi turut mengulas mengenai keputusannya untuk tidak menyanyikan lagu-lagu lama nyanyiannya. TONTON VIDEO PENUH DIBAWAH. 

Sumber: mStar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*