Neelofa ‘Belanja’ Lagi Wajah Slpi-Slpi Bilal, Ramai Netlzen Suruh Cepat Membesar

Perkongsian di InstaStory milik selebriti popular, Neelofa sekali lagi menarik perhatian ramai apabila dia memuat naik video memaparkan w4jah ‘slpi-slpi’ anaknya Muhammad Bilal.

Seperti biasa, video InstaStory itu kemudian dikongsi semula di akaun peminat sekali gus menjadi b4han bualan ramai yang sabar menanti bagi melihat wajah penuh bayl tersebut. Menerusi akaun TikTok @lofa.world..

 

 

 

mereka mengakui cahaya mata sulung Neelofa itu dilihat semakin cepat membesar dengan usia sudah mencecah tujuh bulan…

 

 

Rambut baru bangun tidur! Video berdurasi 16 saat itu merakam kelibat Bilal dari belakang yang sedang duduk sambil bermain barang mainan setelah bangun tidur.

Rakaman berkenaan mendapat lebih 214,000 tontonan dan pelbagai re4ksi warganet yang memuji kecomelan anak bekas pengacara MeleT0P itu walaupun tanpa dided4hkan wajahnya…

 

 

Meskipun hanya melihat dari sisi, ramai dapat menjangka w4jah Bilal seperti ibunya selain membayangkan bayi itu mirip sepupunya iaitu Jebat Jayden. Dibenarkan cepat besar, ramai nak tengok wajah Terdahulu, Neelofa atau nama penuhnya Noor Neelofa Mohd Noor masih menunggu waktu sesuai bagi berkongsi wajah anaknya atas sebab-sebab tertentu termasuk s0al penyaklt aln.

Akhirnya Neelofa dedah sebab sebenar tak tunjuk wajah anak. Keputusan untuk tidak berkongsi wajah anak menerima pelbagai re4ksi.

Ada bersikap terbuka hati tetapi tidak kurang juga wujud individu yang tidak senang dengan tindakan selebriti terkenal Noor Neelofa. Biarpun banyak mulut yang bercakap di belakang, Neelofa menganggap pihak terbabit seperti tidak mempercayai kewujudan penyaklt aln.

Kata Neelofa, 33, dia dan suami, pendakwah Haris Ismail tetap dengan pendirian untuk mengutamakan kesihatan anak mereka, Muhammad Bilal. Jika ada yang mempermainkan mengenai perkara itu, sebenarnya seolah-olah mereka main-mainkan kewujudan ‘ain’ la.

Bukan mereka slndir saya sebenarnya Malah hal itu di dalam hadis sahlh pun sudah ada.

Saya tidaklah arif sangat mengenai perkara ini, tapi saya sebenarnya mungkin boleh melangkaui takdir.

Sumber: OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*