Angg0ta P0lis Seb4k Cekvp lsteri Sendiri

Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh b0g3l duduk di atas tilam bersama lelaki lain. Pihak p0lis juga menjumpai kesan air m4ni di atas til4m dan pada tlsu.”

 

 

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

 

Tular di media sos!al hari ini satu video yang memaparkan dua orang lelaki dan wanita ditngkap kh4Iwat oleh suaminya sendiri yang merupakan angg0ta p0lis di sebuah hotel 4 bintang..

 

 

Suaminya berpura-pura percaya kata-kata istrinya dan mengizinkannya pergi pulang ke kampung dan mengekorinya dari belakang tanpa disedari.

Si suami mengekori hingga ke sebuah hotel 4 bintang di Palembang, Sumatera Selatan. Dengan beberapa orang angg0ta P0lis yang lain mereka meny3rbu bilik h0tel yang diinap istrinya dengan seorang lelaki.

Luluh hati suami melihat istrinya yang separuh b0g3l duduk di atas tilam bersama lelaki lain.

Hasil s0al si4sat ternyata lelaki tersebut merupakan anak ketua kampung (24 tahun) Kecamatan Muara Sugihan, Kabupaten Banyuasin, Sumatera Selatan.

Pihak p0lis juga menjumpai kesan air m4ni di atas tilam dan pada tisu. Rakaman video serta kesan air m4ni tersebut akan dijadikan sebagai bahan buukti untuk mendkwa kedua pasangan ini di mhkmah.

Menjengah ke ruang k0men di youtube, rata-rata netlzen dari seberang amat menyokong tindakan p0lis tersebut yang menangk4p sendiri isterinya selingkuh…

 

 

“Nah gitu klo psgnya selingkuh gerebek aja lap0r p0lis yg lg tugas jgn main hakim sendiri trus drama yg ditud0h lecehnya di temb4k m4ti trus ngaku2 dilecehin, jd ribed kasusnya. Klo ga main hakim sendiri ky gni kn lbh mudah….

psgnya di proses huk0m, cer4ikan, udah deh k0rban yg diselingk0hi bisa nikah lg cari yg lbh baik tanpa hrs ngot0ri tgn sendiri dan kena mas4lah berat yg bisa ngancurin masa dpn-nya.” – Nueber

“respek sangat dekat abang p0lis ni, tanpa guna kekerasan langsung utk tgkap istri dia, kalau aku kat tempat dia xtau la apa nk jadi nnt” – Ahmad.

Suami penat² kerja cari duit untuk menafkahi isteri, namun cara penzlnaan yang dibalas.

Sumber:mediaihangat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*