Takpe Kita Ada Und4ng2

K0ntr0versi yang melibatkan rumah tangga pasangan selebriti Syamsul Yusof dan Puteri Sarah Liyana masih belum selesai. Baru-baru ini, Puteri Sarah mengesahkan Ira Kazar yang didkwa mempunyai hubungan dengan suaminya sudah dipanggil bagi memberi keterangan kepada pihak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) minggu lalu.

Suami dah cvrang empat bulan

Terbaharu, Puteri Sarah, 37, mendedahkan menerima kiriman mesej (DM) di Instagram daripada seorang wanita yang sedang diujl mas4lah rumah tangga. Menurut wanita yang tidak diketahui identitinya, dia mendapat tahu suaminya berlaku cvrang sejak empat bulan lalu selepas membaca perbualan di aplikasi WhatsApp. Dkwa wanita yang baru habis pantang, dia telah dihlna luaran dan dalaman dengan peny0ndol.

Kesian dan ger4m

Bersimpati dengan nasib wanita terbabit, pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin menggesa untuk melakukan lap0ran p0lis. Kata pelakon drama Melastlk Ke Hatimu, negara ada undng-undng jadi tak perlu takvt dengan orang ketiga. Apa yang dia hina awak tu pergi buat lap0ran p0lis. Kita ada undng-undng. Gunakan! Jangan takvt dengan orang ketiga! Terdahulu, pada 18 Ogos lalu, media melaporkan Ira Kazar dit4han JAWI .

Sebelum itu, pada 20 Ogos lalu media turut melap0rkan Pengarah JAWI, Datuk Mohd Ajib Ismail mengesahkan Ira Kazar hadir memberi keterangan berhubung gangguan orang ketiga dalam rumah tangga. Ira dislasat berdasarkan Sksyn 38 Akt4 Kesal4han Jenyh Syariah (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1997.

Sebelum ini, rumah tangga Puteri Sarah dan Syamsul Yusof didakwa dilanda mas4lah disebabkan kehadiran orang ketiga. Puteri Sarah juga mengakui dia sudah tidak tlnggal sebumbung dengan Syamsul. Sekadar info, Puteri Sarah berkahwin dengan Syamsul pada 8 Mac 2014 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Syaikhul Islam serta Sumayyah.

 

Sumber: Instagram @puterisarahliyana

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*