G4ra2 ‘C0ntent’ TIkT0k, Kant0i Tinggal Sebumbung Dgn Yasmin Hani?

Dalam video tersebut memperlihatkan Alif ingin menvtup pintu peti ais namun seperti disek4t oleh sesuatu. Namun apabila dia memandang ke bawah, rupa-rupanya Eissa berada di situ sebelum berlarl sambil mengvsap kepalanya. “Bila kau dah terbiasa membujang,” tulisnya pada bahagian kapsyen video itu.

Menerusi ruangan k0men video berkenaan, netlzen menasihati akt0r itu agar tidak membuat c0ntent sedemikian kerana ia mengvndang fltnah.

Enggan memanjangkan cerita, Alif menafikan tudvhan dibuat ke atas dirinya mahupun Yasmin..

Alif berkata, dia juga sedar segala tlndakannya akan terus menjadi perhatian ramai dan pasti akan ada pihak beranggap burvk tentang mereka.

“Kalau saya hendak l4wan segala k0men pun tiada gunanya. Biarkan. Semua ini diluar kawalan kami. Buat apa sekali pun, ada sahaja yang tak kena,” jelasnya.

Alif turut menegaskan dia dan Yasmin masih belum berkahwin seperti didkwa dan tidak akan menyembunyikan perkara itu sekiranya mereka mengambil keputusan mendirikan rumah tangga kelak..

Kata Alif, dia juga sudah bersedia untuk memperisterikan Yasmin dalam masa terdekat. “Jika segalanya dipermudahkan dan tiada sebarang halangan, saya sedia melangkah ke fasa perkahwinan. Tak el0k juga sering keluar bersama kalau belum berkahwin.

“Syukur hubungan dengan anak-anak Yasmin pun semakin baik. Dalam hubungan kami ini, penerimaan anak-anak sangat penting,” jelasnya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Alif Hadi (@alifhadi)

 

Sumber: Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*