Vide0 terbaru Aqish ini tiba2 menjadi ‘persoalan’ semua peminat2 beliau

Sebut sahaja nama Puteri Balqis, tentu ramai yang mengenalinya sedari kecil lagi apabila wjahnya sering menghiasi kaca televisyen sehingga apa yang mengejvtkan juga kerana dia memenangi kategori Pelakon Wanita Terbaik Drama Anugerah Skrin 2014.

Jadi bakatnya sebagai seorang pelakon sememangnya tidak lagi dipertlkaikan penonton malah sejak dia mulai kembali aktif semula dalam dunia hiburan.

Ramai yang memberikan sokongan luar biasa kepadanya. Malah terbaharu kemunculan Puteri Balqis dalam MV sebuah lagu nyanyian Yamani Abdillah membuatkan dia sekali lagi menarik tumpuan ramai.

Menerusi muat naik RusaMusic, Puteri Balqis dilihat terlibat dalam sebuah muzik video lagu nyanyian anak kepada penyanyi popular, Jamal Abdillah berjudul Balasan Janji Palsumu yang mana Puteri Balqis dilihat berlakon dalam MV tersebut.

Walau bagaimanapun, tidak hanya nyanyian Yamani Abdillah sahaja yang menerima pujian netlzen malah ramai juga memberikan tumpuan terhadap lakonan sayu Puteri Balqis.

Sehingga ada yang berkata bahawa dia sememangnya sangat hebat dalam menghyati watak. Malah pihak pr0duksi yang terlibat dalam MV lagu tersebut juga merasa merem4ng dekat set sh00ting kerana Puteri Balqis. Ini kerana aura penghayatan ketika berlakon dan mengelvarkan air mata.

Dikatakan lain macam disamping dia turut dipu terbaik. “Puteri Balqis pandai menjiwai…”. “Memang rugl besar yang buang dia dan tak ambil dia. Dia ada aura tersendiri”.

Sebelum ini, Nama pelakon remja senssi, Puteri Balqis Azizi atau Aqish, 15, diggurkan daripada membintangi drama untuk sebuah stesen televisyen swasta berikutan pendedahan ber4ni yang dibuatnya, baru-baru ini.

Ibu pelakon itu, Norashikin Mohd Aziz berkata aklbat isv yang tul4r dan hngat berkenaan, anak tvnggalnya terpksa akur kehilngan tawaran kerja untuk penggambaran drama 14 episod.

“Sedlh nak beritahu, tawaran kerja untuk drama 14 epis0d bagi tayangan di sebuah stesen televisyen swasta ditarik balik dan nama Aqish diggurkan.

Sumber Himpunan cerita lawak.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*