Mulvt Berb4u & MaIas Mandi Pvnca Angelina J0lie T0lak B4bak Bercivm Dengan J0hnny Depp.

Dalam filem Hollywood, ad3gan ci0man antara pelak0n mungkin kelihatan sangat biasa dan ia bukanlah sesuatu b4bak yang melamp4u untuk dilakukan…

 

Mereka haruslah bersikap profesional bagi menjayakan watak tersebut walaupun sudah mempunyai pasangan hidup atau sebagainya..

 

 

Bagaimanapun, tul4r dkwaan mengatakan aktres ters0hor Hollyw00d, Angelia J0lie yang dikatakan enggan mencivm Johny Depp ketika menjalani penggambaran filem berjudul The T0urist melainkan aktor itu menggunakan ub4t kum0r…

 

 

Menurut p0rtal Fand0mwire, Angelina yang juga sukarelawan UNHCR bertindak sedemikian kerana Depp mengh4dapi mas4Iah n4fas berb4u sehingga menyukarkan dia memberi f0kus dan kerjasama..

 

Selain itu, sikap Depp yang tidak mementingkan kebersihan diri juga merupakan penyebab dia enggan bertind4k sedemikian..

 

“Depp selalunya berb4u kerana dia jarang mandi. Dia tidak begitu mementingkan kebersihan diri. Kebersihan diri bukanlah keutamaannya.

“Apabila Depp muncul untuk bekerja atau melanc0ng, dia biasanya dalam keadaan burvk,”

Bagaimanapun, ada sumber mengatakan Depp akan bertukar sepenuhnya apabila dia tiba di set penggambaran.

“Dia akan menjadi p4kar sepenuhnya jika dia muncul untuk kerja di set, tetapi itu tidak bermakna dia akan berkilat dan bersih. Gaya rambutnya, solekan dan k0stum yang dipakai akan dilakukan oleh pihaknya terhadap penampilan dalam sesuatu naskah filem. Secara peribadi, dia cukup perwatakan.”

Menjawab lsv tersebut, ramai peminat J0hnny Depp membelanya. Segelintir daripada mereka menyatakan bahawa Depp merok0k dan itu yang menyeb4bkan naf4snya tidak segar..

 

Sumber: Fandomwire

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*