Badan Tak Gerak – Doakan Wafariena Roslan, Masuk Hospltal, Dis4hkan Ini Berlaku

PELAKON Wafariena Roslan dimasukkan ke sebuah pusat perubatan di Rawang, Selangor selepas mengal4mi keced3raan aklbat melakukan b4bak aksl penggambaran telemovie berjudul Mata Tak Berhijab..

 

Bercerita mengenai inslden itu, Wafariena, 26, berkata, badannya mula rasa saklt selepas diminta melakukan bab4k berkenaan sekitar jam 3 pagi di sebuah kawasan hutan yang terletak di Lengg0ng, Perak..

 

“Sepatutnya babak tersebut dilakukan oleh pelakon l4gak ng3ri tetapi pengrah minta saya buat sendiri. Lepas melakukannya badan saya mula rasa saklt sehingga badan lemah tidak boleh bergerak.

”Sekitar jam 6 pagi saya pergi ke klinik berhampiran dan dktor berikan suntikan ubat t4han saklt namun disebabkan keadaan saya tervk, dktor minta saya lakukan pemerlksaan lanjut di h0spital,” katanya ketika dihubungi mStar pada Ahad.

Dalam pada itu, Wafariena meluahkan rasa terkil4n apabila pengarah drama berkenaan seolah-olah lepas tangan dan tidak ambil peduli tentang kesakltan ditanggungnya..

 

Malah kata Wafariena, sehari selepas dia dimasukkan ke h0spital, pengarah tersebut juga langsung tidak bertanya khabar tentang keadaan terkininya.

“Selepas kejadian itu, pengarah langsung tidak bertanya saya okay atau tidak. Dia seolah-olah lepas tangan. Itu yang membuatkan saya rasa terkil4n.”Saya terpksa dipapah ketika kejadlan kerana tidak boleh bergerak.

“Pvnca jadi begini pun disebabkan dia yang pksa saya melakukan aksl stvnt sendiri,” luahnya.Sementara itu, Wafariena berkata, dia kini sedang menunggu keputusan pemerlksaan lanjut pihak h0spital sebelum menerima rwatan lanjut..

 

Malah ketika dihubungi, suara pelakon itu juga kedengaran lemah dan tidak boleh berbual lama aklbat menanggvng saklt pada bahagian belakang badan sehingga kaki.

Sumber :omedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*