“Sayang, Saya Tak Tnggal Awak…” – Lelaki Meravng Lihat Isteri Rentvng Depan M4ta

Allahuakhbar sayang, saya tak tnggal awak sayang”, demikian ravngan seorang lelaki apabila isterinya terper4ngkap dalam kend3raan yang terb4kar selepas terlib4t dalam kemlngan di Lebvhraya Utara Selatan, Kulai, malam tadi.

Menerusi video meny4yat hatl yang tvlar di laman soslal itu, dilihat lelaki berkenaan meravng dan menangls teres4k-es4k kerana kes4l tidak dapat menyelem4tkan isterinya yang terper4ngkap itu.

Bagaimanapun, lelaki tersebut telah ditenangkan oleh beberapa pengguna jalan raya lain dan dibawanya ke b4hu jalan berikutan apl yang mereb4k kuat.

Sementara itu, kejadlan tersebut sempat dir4kam oleh pengacara Nana Mahzan yang kebetulan ketika melalui jalan sama berlakunya kemlngan tersebut.

Nana berkongsi video pendek berkenaan menerusi hantaran terbaharu di TikT0k Story miliknya.
“Astarghfirullahalazim, moga semua yang terlibat sel4mat,” tulisnya pada kpsyen.

Dalam pada itu, memetlk lap0ran Harian Metr0, K0mander Operasi Balai B0mba dan Penyel4mat (BBP) Rengg4m, Mohd Fauzi Md Nor berkata, seorang mavt manakala empat lagi sel4mat dalam kem4lngan membabitkan tiga kend3raan iaitu lori Isuzu, Proton W!ra dan Proton Preve.

Katanya, mngsa yang mavt adalah wanita yang juga penvmpang Proton Wira yang ditemui terseplt dan rentvng di dalam kereta terbabit.
“Pihak kami menerima panggilan berhubung kejadlan pada 7.47 malam.

“Setibanya Pasukan Keluaran 0perasi (PKO) di tempat kejadlan didapati sebuah lori jenis Isuzu terb4kar 70 peratvs, manakala Proton Wira terb4kar sebanyak 90 peratus aklbat keml4ngan
“Penvmpang kereta Proton Wira terseplt dan ditemui rentvng manakala pemandunya berjaya menyel4matkan diri.

”Dua lelaki yang menaiki l0ri Isuzu dan pemandu Proton Preve sel4mat,” katanya.

Sumber – TikTok Kosmo, TikTok Nana Mahzan, Harian Metro

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*