Kereta dirempvh l0ri, Raisuddin dan isteri kongsi detlk cem4s kemlngan.

Sejak akhir-akhir ini, kerap pula berlaku kejadian n4has yang melib4tkan lori-lori besar di lebuh raya. Lebih menyedlhkan, apabila rata-rata inslden terjadi menyeb4bkan ada keluarga yang terpksa menerima hakikat kehilngan orang tersayang..

 

Entah di mana silapnya, peristiwa hampir sama berulang semalam dan sempat tul4r di serata media soslal. LIHAT VIDEO BAWAH SEKALI…

Lori kuning sapu 6 buah kend3raan atas highway ses4k. Dalam kejadian kira-kira 4.30 petang semalam, aliran trafik di Lebuhraya Utara Selatan dari Kuala Kangsar ke Ipoh bertambah ses4k setelah secara tiba-tiba sebuah lori berwarna kuning dilihat melvru laju di lor0ng kiri sebelum akhirnya menyapu 6 buah kenderaan lain..

Walau bagaimanapun, difahamkan pemandu serta para penumpang yang terlibat tidak mengal4mi keced3raan serivs..

 

Benda berlaku depan mata, yang lapar terus rasa kenyang…Sampai la ni dok terbayang kejadian tadi. Rupa-rupanya, rak4man d4shcam yang telah tul4r itu adalah daripada kereta dinaiki ayah serta ibu tiri kepada Allahyrhamah Siti Sarah. Dalam video yang dimuat naik, pasangan suami isteri tersebut terus tersent4k dan jelas terkejvt apabila pemandu memaklumkan tentang inslden berkenaan.

Allahuakbar tak sanggup nak buka sound…Walaupun kita dah berhati-hati tapi pvnca daripada orang lain. Menjeng4h ke ruangan k0men, rata-rata netlzen akui turut sama terkejvt apabila melihat video yang dikongsikan. Dalam pada itu, ramai yang sempat berkongsikan pengalaman maslng-maslng berdepan dengan situasi hampir sama sebelum ini.

Posting penuh drpd makder (mak tlri arwh Siti Sarah)

“Ya Allah. Masa turun bukit tu, saya masih tido. Tapi dlm duk pec4m mata lagi pesan dengan driver jagn laju sebab turun bukit. Dah la tu tiba2 pervt ni rasa lapar.

Dalam beberapa saat je tiba2 kat jalan sebelah lori dgn lajunya dok sapu kereta kat depan dia. Tak silap ada 6 buah yg kene l4nggar. Benda berlaku depan mata. Yg lapar tu terus rasa kenyang. Pastu rasa perut ni keras macam naik roller coasters. Sampai la ni dok terbayang kejadian tadi”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Kredit: Instagram suciuwais, kisahdunia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*