Tahniah Nad Zainal & Ungku Ismail! Akhirnya Nad Zainal Berhijab Selepas Ini Terjadi?

PENAMPILAN pelakon Nad Zainal yang berhijab sepanjang menjalani penggambaran di Thailand mendapat perhatian pengikutnya yang memujl kecantikannya.

Meskipun dipercayai mengenakan tudung sebagai tuntutan penggambaran namun peminat tetap mendoakan pemilik nama sebenar Farah Nadia Zainal Abidin, 32, terbuka hati menvtup aurat sepenuhnya selepas ini.

Rata-rata menyifatkan Nad nampak semakin cantik dan sopan apabila mengenakan hijab dan berharap pemerglan ke Thailand menjadi asbab dia melakukan perubahan.

Peminat gembira melihat penampilan Nad berhijab.
“Semoga pemerglan ke Thailand dengan hijab di kepala menjadi asbab Nad terus menutup avrat.
“Cantiknya Nad bila bertudung, nampak lagi sopan dan manis. Kami sokong 100 peratus.

“Cantik sungguh bila Nad bertudung. Semoga kekal Nad dan dipermudahkan semua urusan,” tulis peminat. Difahamkan, Nad berada di Thailand bagi menjalani penggambaran sebuah program travelog bersama pelakon Ungku Ismail.

Nad kini sedang menjalani penggambaran program travelog di Thailand. Nad menerusi Instagram miliknya turut berkongsi beberapa fotonya mengenakan hijab sepanjang berada di negara berkenaan.

Baru-baru ini, Nad mengejvtkan peminat apabila mengumumkan percer4ian dengan suami selepas tujuh tahun melayari perkahwinan. Nad bagaimanapun engg4n mengulas lanjut mengenai pvnca perplsahan berkenaan sebaliknya mahu memberikan tumpuan kepada kerjaya seni.

Pernah dik3cam dek penampilan sksi, dramatis terkenal Nad Zainal sekali lagi mencurl perhatian peminat apabila tampil dengan im3j bertudung dalam beberapa hantaran dalam Instagram miliknya.

Nad atau nama lengkapnya Farah Nadia Zainal Abidin dilihat mula berkongsi foto mengenakan hijab dalam Instagram sejak dua hari lalu.

Selain foto, pelakon drama Clna But4 itu turut berkongsi beberapa video dalam InstaStory dengan penampilan berhijab sepanjang menjalani penggambaran travelog terbaharunya sewaktu di Thailand.

Imej baharu tersebut mencetvskan spekulasi, sama ada Nad sudah berhijab atau sebaliknya. Aktres itu kini berada di Thailand bersama rakan pelakon, Ungku Ismail. Beberapa hantaran dalam InstaStory menunjukkan Nad bersama Ungku berkunjung ke beberapa buah lokasi menarik di sekitar Bangkok, ketika melakukan penggambaran travelog untuk kandungan saluran YouTube mereka.

Penampilan Nad, 32, sekali gus menuai pujian peminat apabila rata-ratanya berasa gembira dan senang menyakslkan im3j baharunya. Malah terdapat peminat menyokong pelakon itu jika terus kekal dengan imej menvtup aur4t.

“Cantiknya Nad bila bertudung. Nampak lagi sopan dan manis. Saya sokong 100 peratus,” kata seorang peminatnya. “Pakai begini cantik. Jangan s3ksi-s3ksi lagi,” kata seorang pengikutnya dalam Instagram. “Cantik bertudung. Semoga kekal Nad,” ujar seorang lagi netlzen.

Usaha Kosmo! Online untuk mendapatkan penjelasan daripada pelakon itu tidak berhasil apabila Nad gagal dihubungi. Sebelum ini, ibu tunggal beranak dua itu pernah menjadi sasaran kec4man netlzen apabila tampil berani dengan imej pakaian terdedah. Sedar dirinya menjadi perhatian netlzen, Nad berkata, dia malas memenlngkan kepala dengan segala krltlkan terhadap dirinya.

Dia mahu masyarakat faham tuntutannya sebagai seorang pelakon selain hanya mahu menjadi diri sendiri.

Sumber mstar dan kosmo.

Via ok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*