“4 Tahun Satu Sen Pun Tak Bagi N4fkah..”-Fatln Afeefa

Baru-baru ini, pelakon Fatin Afeefa dilihat memuat naik sebuah tngkap layar k0men yang ditlnggalkannya pada hantaran bekas suaminya, Adam Shahz di TikT0k..

 

Menerusi hantaran tersebut, Fatin Afeefa atau nama sebenarnya Fatin Nur Afifah Shamsudin, 28, dilihat beng4ng dengan tindakan bekas suaminya yang juga merupakan seorang pelakon..

 

Bagi menjelaskan perkara sebenar, Fatin mengambil pendekatan dengan berk0ngsi komen yang ditulisnya pada hantaran tersebut kerana telah dip4dam..

 

4 Tahun satu sen tak bagi Nafkah..

“Just in case tak jumpa comment I dekat video sebelah, this is my reply,” tulis Fatin. Fatin Afeefa dilihat menaflkan segala dkwaan yang ditulis di hantaran Adam malah menyifatkan ia sebagai satu fltnah..

 

Bukan itu sahaja, Fatin turut mendedahkan bahawa bekas suaminya itu tidak pernah memberi n4fkah kepada anak-anaknya selama 4 tahun..

 

“Dah la menlpu, ajak orang tambah dosa, fitnah lagi. Itu je la mampu pun. “Dah tua dah… dah dah la tu, move on la… 5 tahun dah.“Kesian la kat girlfriend tu, tak habis-habis dengan ex-wife,” tulisnya..

 

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata warganet menyatakan mereka mengikuti mengenai kisah percer4ian Fatin Afeefa dan Adam Shahz dari dulu..

 

Malah, ada yang mempersoalkan kepada Adam Shahz mengenai anak kerana sebelum ini dia menyatakan anak kandungnya hanya seorang tetapi dalam hantarannya sebelum ini mengakui mempunyai dua orang anak.

Untuk info, Fatin Afeefa telah mendirikan rumah tangga pada 2013 namun meng4mbil keputusan untuk berplsah pada 2017.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan sepasang cahaya mataPelakon drama Juvana, Adam Shahz, 40, nekad mengambil tindakan saman ke atas bekas isterinya yang juga pelakon Fatin Afeefa berikutan tlndakan mengalbkannya hingga boleh menjatvhkan reputasi.

Fatin berkongsi satu video perbualan dengan anaknya, Ivy Herra Sophia, 6, menerusi Instagram (IG) Story miliknya mendkwa, bekas suaminya itu berkongsi bilik tidur dengan teman wanitanya ketika bercuti, baru-baru ini.

Bagaimanapun, video berkenaan dipadam Fatin tidak berapa lama kemudian, malah turut membuat permohonan maaf kepada bekas suaminya itu dalam ruangan IG Story.Bagaimanapun, Adam enggan mengulas dkwaan dibuat wanita itu, sebaliknya dia tekad dengan keputusan untuk meny4man Fatin.

Sumber :Daily update

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*