“Dulu masa khwin ada skalikn sijil c3rai?” – Dican4ng macam2, akhirnya bekas suami Fatin Afeefa buka mvlut.

Baru-baru ini, pelakon Fatin Afeefa dilihat memuat naik sebuah tngkap layar k0men yang ditlnggalkannya pada hantaran bekas suaminya, Adam Shahz di TikT0k..

 

Menerusi hantaran tersebut, Fatin Afeefa atau nama sebenarnya Fatin Nur Afifah Shamsudin, 28, dilihat beng4ng dengan tlndakan bekas suaminya yang juga merupakan seorang pelakon..

 

Bagi menjelaskan perkara sebenar, Fatin mengambil pendekatan dengan berkongsi k0men yang ditulisnya pada hantaran tersebut kerana telah dip4dam..

 

“Just in case tak jumpa comment I dekat video sebelah, this is my reply,” tulis Fatin.

Fatin Afeefa dilihat menafikan segala dkwaan yang ditulis di hantaran Adam malah menyifatkan ia sebagai satu fltnah.

Bukan itu sahaja, Fatin turut mendedahkan bahawa bekas suaminya itu tidak pernah memberi n4fkah kepada anak-anaknya selama 4 tahun.

“Dah la menlpu, ajak orang tambah d0sa, fltnah lagi. Itu je la mampu pun.

“Dah tua dah… dah dah la tu, move on la… 5 tahun dah.

“Kesian la kat girlfriend tu, tak habis-habis dengan ex-wife,” tulisnya.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata warganet menyatakan mereka mengikuti mengenai kisah percer4ian Fatin Afeefa dan Adam Shahz dari dulu.

Malah, ada yang mempersoalkan kepada Adam Shahz mengenai anak kerana sebelum ini dia menyatakan anak kandungnya hanya seorang tetapi dalam hantarannya sebelum ini mengakui mempunyai dua orang anak.

Dicanang macam2, akhirnya bekas suami Fatin Afeefa buka mulut.

Pelakon, Adam Shahz tampil bersuara selepas bekas isterinya yang juga pelakon, Fatin Afeefa membuat pendedahan mengenai Adam yang didkwa tidak pernah memberikan nafkah kepada anak-anak mereka selama empat tahun.

“Kenapa Tak Bawa Ke Mhkmh?”

Menerusi Insta Stories, Adam turut mempersoalkan tindakan bekas isterinya yang tidak membawa kes ke mhkmh jika benar apa yang didkwa.

“Sudah 5 tahun, tak habis-habis lagi. Setiap set dicanangnya macam-macam. Siapa yang tak MOVE ON ni? Kalau betul 1 sen tak bagi, kenapa tak bawa ke mhkmh?.”-Soal Adam

Tidak Kepil Sijil Cer4i Perkahwinan Pertama

Tambahnya lagi, pelakon drama Juvana ini juga meluahkan rasa mvsykil dengan bekas isterinya yang tidak kepilkan sijil penrcer4ian dari perkahwinan pertama andai Fatin Afeefa pernah berkahwin sebelum ini.

“Ada kemusykilan, katanya perkahwinan KEDUA, tapi dulu kenapa tak ada attach kan sijil cer4i perkahwinan pertama.”-Tulis Adam

Murai My terdahulu pernah melap0rkan mengenai Fatin Afeefa yang mengaku pernah berkahwin sebanyak dua kali dan anak sulungnya itu hasil daripada perkahwinan pertama.

Sumber : Murai, xtra

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*