“Nak Sangat K4cau suami Kiter, Ambik Kau!” – Suami Mas Idayu ‘Dik4cau’ Kawan sendiri, Tak sangka ini Yang Mas Idayu Buat…

Penyanyi dangdut terkenal, Mas Idayu baru sahaja melangsungkan perkahwinan bersama suami tercinta, penerbit eksekutif TV3, Muhammad Sufian Che Isa pada 19 September lalu..

 

Sebelum ini, Mas Idayu menjawab tudvhan segelintir pihak yang mendkwa rumah tangganya berg0lak gara-gara berkongsi kapsyen yang mengvndang 1001 pertlkaian netlzen..

 

Terkini, pelantun lagu Cintaku 100% ini berkongsi sebuah video jamuan makan-makan yang diadakan dirumahnya bertemakan Bollyw00d..

 

Video Player

Apa yang menarik perhatian adalah suami tercinta Mas Idayu ‘dignggu’ oleh rakannya yang dipercayai sengaja membuat aksl manja..

 

Tidak berdiam diri, Mas Idayu lantas menarik lengan rakannya itu dan terus lari ke pangkuan suami serta memelvk erat..

 

“Nak sangat dia k4cau darling kita! Hahahahaahah hambik @anitaa_empira hahaahahhaah! Don’t you ever k darling @sufianisapws,” tulisnya di ruang kapsyen.

Bagaimanapun, berdasarkan video itu Mas Idayu dilihat ‘seng4ja’ mencipta drama itu yang menyuruh rakannya untuk menguslk suaminya.

Menjengah ke ruangan k0men, ada segelintir pihak yang mempersoalkan tema jamuan makan yang diadakan oleh Mas Idayu dimana menurut mereka adalah tidak sesuai.

Sumber :news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*