Re@ksi Lelaki Ini Kecew@ Ketika Membeli Ais Krim Turki Mencuit Hati!

Menikm@ti ais krim ketika cuaca panas sememangnya satu nikmat yang sukar dijelaskan. Namun membeli ais krim Turki yang terkenal dengan ‘usikan’ kepada pembeli boleh membuatkan hiIang rasa sabar. Namun itulah keunikan budaya dari negara tersebut.

Boleh dikatakan setiap orang yang membeli ais krim Turki ini sudah menjangkakan usikan dari penjual tersebut. Oleh itu kebiasaannya mereka turut mahu merasai pengalaman ‘berseronok’ dengan penjual tersebut.

Sama seperti lelaki dalam video yang tular di sosial media baru-baru ini. Riak muka lelaki dalam rakaman berkenaan kelihatan teruja apabila penjual itu sedang mengambil ais krim di dalam bekas menggunakan senduk panjang.

Namun setelah siap diletakkan di dalam kon, peniaga itu terus memberikan ais krim kepada lelaki tersebut. Mimik muka lelaki itu terus berubah kekecew@an kerana tiada @ksi ‘gurauan’ dari peniaga tersebut.

Video ini bagaimanapun dipercayai dirakam di luar negara dan dikongsikan semula oleh seorang pengguna Twitter. Lebih dari 4 juta tontonan video berdurasi 16 saat itu dan 26,000 retweets dan 22,600 likes.

Berikut adalah video yang tular itu:

Rata-rata netizen meninggaIkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Dia ni memang famous ngan muka toya dia..Hahaha..Benda tak lawak jadi lawak la…”

“Wehhh dia dah over nak record bagai tetiba hmmmm. Muka dia tu kesian sangat”

“Muka macam dah ready nak kena main but at the end”

Sumber: Thesemut via HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*