“Level meIatah ni Iimited sampai serah diri nak masuk kereta p0lis…”-netizen

Sedia maklum, melatah adalah satu peny4kit yang dekat dengan masyarakat dimana ia merupakan tind4kan mengeluarkan perkataan atau berbuat sesuatu secara tidak sengaja ak!bat terkej0t. Kadangkala, meIatah juga menjadi bahan hiburan orang ramai apabila geIagat sp0ntan mereka yang tidak disangka-sangka.

Perkongsian video yang dimuat naik semula menerusi Instagram mStar ini turut menjadi perhatian, lalu menghiburkan warganet dengan geIagat dua orang wanita yang meIatah dihadapan p0lis.

Video pendek ini telah ditonton hampir 300,000 kali oleh warganet dimana menerusi video, dua orang wanita melatah dihadapan seorang p0lis sehingga bert!ndak spontan dengan memasuki dan cuba men0lak kereta p0lis.

“Ni meIatah level p4rah dah rasanya… adoi, kesi@n abang-abang p0lis. Kawan korang ada tak kaki latah…”

GeIagat meIatah dua orang wanita ini tular dilaman sosiaI dan mengvndang warganet men!nggalkan pelbagai reaksi mereka yang terhibur sehingga ada yang mengulang tayang video berkenaan..

Dalam pada masa yang sama, lebih 40 ribu tanda suka diberikan menerusi perkongsian video tersebut dimana selebriti turut men!nggalkan maklum balas mereka diruangan k0men.

“Level meIatah ni Iimited sampai serah diri nak masuk kereta p0lis…”

“15 kali tengok pun tak puas geIak lagi… hahaha”.

Ikuti juga kisah-kisah lain dibawah ini yang turut tuIar dilaman sosi@l sehingga menerima pelbagai reaksi warganet.

Sumber:HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*