Mural Di Dinding Tanda Terima Kasih Buat KDYMM Agong & Barisan Hero

Sejak pendemik C0vid-19 melanda negara, beberapa individu penting negara telah diangkat sebagai hero kerana berada dibahagian paling hadapan petugas kesihatan dan keselamantan kita apabila mampu mengendali keadaan gent!ng itu.

Antaranya sudah tentu KDYMM Baginda Agong dan Perdana Menteri Malaysia, Tan Sri Muhyiddin Yassin. Manakala Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah turut menjadi kesayangan rakyat.

Mural buat hero

Oleh sebab itu, seorang pelukis mural telah mengabdikan beberapa wajah kebanggaan negara di dinding bagi menghargai jasa dan keprihatian hero negara dalam menghadapi pend3mik ini.

Mural wajah KDYMM Baginda Agong dan Datuk Dr Noor Hisham telah dilukis kemas oleh Suhaimi Ali sehingga tuIar di media sosi@l.

Tanda terima kasih

Dalam kapsyen yang ditulis oleh Suhaimi Ali, dia turut mengungkapkan rasa terima kasih kepada barisan hero yang terus bertungkus-lumus mengawal Covid-19 dari awal sehingga menunjukkan penurunan ketara setakat ini.

Proses lukisan mural dilakukan

Melalui Facebook Suhaimi juga, dia juga sempat menunjukkan proses lukisan mural tersebut dibuat dan hasilnya begitu menakjubkan.

Tahniah diatas karya anda!

Sumber: Suhaimi Ali

Via borakdaily

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*