“Bukan main, dah macam gelongsor” – [VIDEO] Satu Keluarga B4bi Hutan Masuk Bandar, Seronok Mandi Manda di Kolam Air Panc0t

Selalu pergi zoo kita seronok tengok haiwan-haiwan dekat sana kan? Ada yang dalam sangk@r, ada yang dalam kolam tapi kali ni lain daripada yang lain sebab manusia pula yang jadi penonton. Aik?

Sekumpulan b4bi hutan dirakam berIegar di kawasan bandar, lebih tepat lagi di kawasan kolam air terj0n depan Bangunan Bank of China di Garden Road, Hong Kong.

Melalui gambar dan beberapa video yang dimuat naik di media sos!al, keluarga b4bi hutan berkenaan dilihat seperti ‘bersiar-siar’ di tengah bandar tersebut.

Seekor daripada haiwan tersebut dilihat tergelincir dan nampak seolah-olah seperti sedang bermain gelongsor. Selain berIegar di situ, keluarga b4bi hutan kemudian turut dirakam berendam dan bermandi-manda di dalam kolam air panc0t depan bangunan itu.

Melalui gambar yang dimuat naik di Facebook, pengawal keselamatan dan beberapa orang awam dilihat berada di tepi dan berdekatan kolam berkenaan sambil menjadi penonton b4bi hutan itu sedang bermandi manda.

Malah, pengawal keselamatan tersebut dilihat memegang telefon bimbit di tangan kanan seperti sedang merakamkan kej@dian itu sementara tangan kirinya memegang walkie talkie.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM