LARl semasa Ianggar m4ti wanita, pemuda tampil minta maaf kepada suaminya

KehiIangan orang tersayang sememangnya sangat menyed!hkan. Lebih-lebih lagi mereka pergi dalam keadaan mengej0t kerana terIibat dengan kemaIangan yang tidak disangka-sangka.

Tampil akui silap

Dalam perkongsian seorang pengguna Facebook dikenali sebagai Siti Nabyelah Ithinin, dia telah menceritakan perihal seorang pemuda yang tampil bertemu sendiri pakcik saudaranya selepas merasa bersalah menjadi pvnca kem4tian isteri lelaki itu.

Redha dan maafkan.

Pemuda itu memohon maaf atas kem4tian isteri pakcik tersebut sambil mengalirkan air mata diatas apa yang berIaku. Namun begitu, lelaki tua itu telah menenangkan keadaan dengan mengusap lembut kepala anak muda tersebut.

Masing-masing yang ada dalam situ@si tersebut telah mengalirkan air mata apabila kedua-duanya menang!s .

Allahu sed!h baca kej4dian ni

Perkongsian tersebut telah mendapat perhatian warganet dengan rata-rata men!nggalkan k0men di p0sting Siti Nabyelah. Mereka turut mengakui seb@k melihat situ@si tersebut dan menyatakan rasa simp@ti terhadap apa yang men!mpa keluarga pakcik saudaranya itu.

Semoga pakcik tabah

Mulianya hati pakcik

Terdahulu, pengguna Facebook tersebut telah memaklumkan bahawa ibu saudaranya dilap0rkan men!nggal dunia susulan daripada mengaIami kemaIangan jalan raya selepas dil4nggar l@ri oleh seorang pemuda.

Oleh sebab rasa bersaIah, pemuda tersebut tampil member@nikan diri bertemu pakcik saudaranya bagi memohon maaf diatas apa yang terjadi.

Mereka hanya pejalan kaki. Ya, mereka selalu berjalan kaki berdua. Tidak ada kenderaan selain hanya sebuah basikal tua….

Posted by Siti Nabyelah Ithinin on Thursday, 24 September 2020

Sumber: Siti Nabyelah Ithinin

Via OMM

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*