Ketua P0lis Johor & Ebit Lew ziarah keluarga angg0ta p0lis terbabit kemaIangan

Berita pemerg!an Konstabel Nicholester Dadup Unggat yang m4ut dipercayai ketika mengejar penjen4yah sebelum terbab!t dalam kemal4ngan di Jalan Kangkar Tebrau, Johor Bahru awal pagi semalam mengvndang s@yu orang ramai.

Pemergian mend!ang yang berusia 20 tahun itu telah mendapat perhatian Ketua P0lis Johor, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay dan juga pendkwah terkenal Ustaz Ebit Lew.

Kedua-duanya telah datang menziarahi jen4zah mend!ang dan seorang lagi angg0ta p0lis yang ced3ra par@h iaitu Lans. K0peral Mohamad Fadhirul Musa di H0spital Sultan Ismail (HSI).

Menurut perkongsian Ebit Lew, kehadirannya ke Johor telah disambut oleh Datuk Ayob Khan selain angg0ta p0lis yang lain sebelum bergegas ke hspital bertemu dengan ahli keluarga mngsa.

Pihak p0lis Johor dan juga Ebit Lew turut menghulurkan sumbangan kepada isteri Lans. K0peral Mohamad Fadhirul dan ahli keluarga mend!ang Konstabel Nicholester.

Terdahulu, dua angg0ta p0lis berkenaan terbab!t kemaIangan setelah kenderaan peronda MPV dinaiki mereka bergesel dengan kereta penjen4yah sebelum terl4nggar sebuah Perodua Aruz orang awam.

Jen4zah mend!ang telah dihantar pulang ke kampung halamannya di Sibu, Sarawak untuk urusan pengebvmian oleh ahli keluarga mngsa. Salam takz!ah diucapkan.

Sumber: Ebit Lew , P0lis Johor

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*