Ingatkan Buat Pr4nk Hall0ween Buang ‘KepaIa’ Dalam Tong Samp@h, Rupa-Rupanya KepaIa Kawan Sendiri!

Di Sepany0l, pihak p0lis berjaya men4han seorang lelaki yang dipercayai telah membu@ng kepala manusia di dalam sebuah t0ng kitar semula di bandar Huelva. Lebih mengej0tkan apabila m@yat mngsa turut dijumpai di kawasan flat berhampiran kawasan tersebut.

Ingatkan ‘pr4nk’ Hall0ween.

Menerusi lap0ran yang dipetik daripada Daily Mail, penahahan itu dibuat apabila beberapa s4ksi tampil membuat lap0ran selepas melihat susp3k mengeluarkan ‘kepaIa’ tersebut dari sebuah beg sebelum membuangnya ke dalam tong kitar semula. Selepas meIakukan perbuatan terkut0k itu, susp3k bert!ndak meIarikan diri.

Menceritakan kisah itu, pada awalnya, s4ksi menyngka itu hanyalah kepala ‘paIsu’ selain menyngka itu adalah ‘pr4nk’ sempena Hall0ween. Tetapi lain pula yang jadinya apabila mereka menyedari bahawa kepaIa yang dibu@ng itu adalah kepala manusia.

Rupanya kepaIa manusia.

Malah menurut sumber tempatan, susp3k juga bert!ndak menunjukkan kepaIa tersebut kepada orang ramai yang melalui kawasan tersebut termasuklah kanak-kanak.

Selepas menerima lap0ran berhubung kej@dian, pihak p0lis bergegas men@han susp3k. Difahamkan, m4yat mngsa yang berusia dalam lingkungan 50-an itu telah ditemui oleh penguatku@sa di kawasan flat berhampiran. Menurut sumber, mngsa merupakan kawan susp3k sendiri. Namun, setakat ini masih tiada lap0ran mengenai kej4dian dan pihak p0lis masih menjalankan sias@tan lanjut.

Sumber: Daily Mail, Metro UK

Via ohbulan

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia