[VIDEO] BuIu Ek0r Terb@kar Disambar APl, Tapi Kucing Ni Tetap ‘Selamba’ Je Tengok Sampai APl Padam

Kucing bukan sahaja haiwan yang mempunyai perwatakan yang comel dan manja, malahan ‘nakaI’ juga.

Sifat semulajadi si bulus yang ‘nakaI’ inilah yang berjaya menarik perhatian orang ramai yang rata-ratanya tidak dapat menolak kecomelan mereka.

Seperti dalam satu rakaman video kamera litar tertutup (CCTV) ini yang dipasang di dalam sebuah rumah ini, aksi seekor kucing ini berjaya menarik perhatian netizen sehingga tuIar di platform media so!al.

‘Sakan’ bermain, ek0r dis@mbar APl lilin

Pada awalnya, si kucing kelihatan sedang ‘sakan’ bermain dan bergur@u senda bersama dengan seek0r anj!ng peliharaan tuan mereka.

Kucing tersebut dilihat berada di atas meja yang turut diletakkan lilin pewangi yang sedang menyala sebelum secara tiba-tiba buIu ek0rnya yang kembang dan lebat itu dis@mbar oleh APl lilin berkenaan.

‘Selamba’ tengok APl bak@r ek0r

Apa yang melucukan, kucing itu kelihatan ‘seIamba’ sahaja melihat APl yang sedang memb@kar ek0rnya itu tanpa ‘menggelup0r’ lari untuk cuba memadamkannya.

Haiwan kan tak0t APl. 

Perbu@tannya itu seolah-olah APl yang memb@kar itu tidak menyak!tkan dan ia terus dilihat kekal ‘tenang’ di atas meja itu sambil melihat APl yang marak memb@kar bulunya itu padam dengan sendirinya.

Anj!ng pun ‘join’ tengok APl bak@r ek0r

Apa yang lebih menghiburkan, anj!ng itu juga dilihat berulang-alik cuba untuk menolong si bulus tetapi ia tidak tahu bagaimana cara untuk memadamkannya sehinggalah pada akhirnya ia juga turut bersama-sama dengan si bulus memerhatikan APl itu padam.

Aduhai, main sama-sama, member terb@kar tengok je. 

11,000 likes & 30,000 shares

Video yang pada awalnya dimuat naik di akaun TikTok itu kemudiannya tular sehingga ke Facebook sehingga berjaya meraih lebih daripada 11,000 sukaan dan 30,000 kongsian.

Alahai, ek0r kemb@ng sangat tu. Tu yang tak rasa kena s@mbar APl.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Media Asia

Sumber LM