Wanita M4lu Terlel4p Atas Katil D1splay

Biasanya kalau melihat perabot yang dip4merkan di sh0pping mall, mesti ramai yang berm1nat untuk mencub4nya. Sama seperti yang dik0ngsikan wanita ini apabila dia terl3lap di atas katil d1splay yang dip4merkan ini.

Gel4gatnya yang tidur ny3nyak di dalam sh0pping mall itu turut membu4tkan rakannya berd3kah melihatnya. Bukan saja terlel4p di atas katil itu, malah gel4gatnya juga semp4t dit0nton oleh beberapa pengvnjung di pus4t memb3li belah itu.

@windatizer

sultan mah bebasss fyp gk nihhhhhh😂🤣🤣🤟🤟🤟#RambutMaksimal #barbarkuy #tiktoker #tiktok #videovirall #fyp #fypdoooonggggg #foryou

♬ original sound – TREEPOTteam

Di dalam video yang dik0ngsikan ini, wanita tersebut dir4kamkan sedang ny3nyak tertidur di atas k4til tersebut. Dia kemudian dik3jutkan oleh rakannya g4ra-g4ra gel4gatnya yang dip4ndang pel1k oleh orang sekeliling

Sebaik saja ters3dar dari tidurnya itu, wanita tersebut berg3gas b4ngun dan memb3tulkan pakaiannya. Lebih mencu1t hati, wanita itu semp4t meng3lap air l1ur b4si pada mulutnya ketika ters3dar dari tidur itu.

Malah, seorang kanak-kanak lelaki yang mel1ntasi kawasan itu turut ket4wa melihat gelag4t wanita itu yang sel4mba tidur di situ. Namun re4ksi wanita itu nampak seperti sedang men4han m4lu dan ra4a bers4lah kerana terlel4p di situ.

Di ruangan k0men, gel4gat wanita ini turut mengh1burkan net1zen yang men0nton. Ada yang mend4kwa mungkin wanita tersebut ber4sa terlalu p3nat sehingga tert1dur di situ. Ada juga yang bersel0roh k4til tersebut sangat bagus kerana mampu membuat wanita itu tidur.

Mungkin dia p3nat.

Mesti katilnya empvk dan selesa sangat ni.

Kena ket4wa dengan budak k3cik tu

Boleh pulak sampai tertidur macam tu

Sumber: HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*