Suka bertukar duk4, bapa pengantin perempuan m3ninggal selepas majlis nikah anak

Jod0h, ajal dan m4ut sememangnya rahsia Allah S.W.T. Siapa sangka, dalam kita gembira menyambut orang baru dalam keluarga, ada yang harus pergi meninggalk4n semua pada hari yang sama.

Perkara itu diceritakan sendiri seorang photographer yang sepatutnya mengambil gambar pada majlis pernikahan satu pasangan pengantin.

Menurut @norchafieqahazri, majlis kahwin yang sepatutnya diadakan bertukar majlis tahlil apabila bapa pengantin perempuan m3ninggal dunia seusai pulang dari majlis pernikahan di pejabat agama.

@norchafieqahazrihari ini kita dik3jutkan dengan p4mergian ayah pengantin perempuan Inna lillahi wa inna ilaihi rojiun…

♬ Allah Allah Aghisna – Veve Zulfikar

Pengantin tak sempat bergambar

Menurut photographer itu lagi, bapa kepada pengantin perempuan dilihat agak p3nat ketika pernikahan anaknya dan tidak disangk4, pulang dari pejabat agama Allahyarh4m m3ninggal dunia.

Tambahnya, tiada langsung gambar diatas pelamin selepas pernikahan kerana berita s3dih yang diperoleh benar-benar menyent4p kegembiraan tersebut.

Ada yang pernah alami perkara sama

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan mengucapkan salam takziah kepada keluarga Allahyarham diatas khabar duka tersebut.

Ada juga diantara mereka berkongsi kisah yang sama ketika majlis perkahwinan dan terpaks4 menukar majlis kepada bacaan tahlil serta yassin

Semoga diberi kekuatan

Salam takziah buat ahli keluarga

Hari indah kehilangan ayah

Sumber: TikTok @norchafieqahazri

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*