Buat k3jutan untuk mak ayah, Abang Viva dah terima hadiah kereta 4×4

Sejak b3ncana banjir berlaku, sal4h satu nama yang sering mendapat perhatian adalah Abang Viva atau nama sebenarnya Azwan Omar apabila sanggup datang dari Melaka seorang diri membawa Perodua Viva serta bot peny3lamat untuk membantu para mangs4 banjir yang terk4ndas di kawasan-kawasan ditimpa bah.

Kereta dah sampai

Berkat kebaikkan dan jasa yang ditabur, ada sesetengah pihak sudi memberikannya ganjar4n kerana berterima kasih dengan bakti yang telah dicurah ketika itu.

Selepas menerima sebuah motosikal berkuasa tinggi, akhirnya kereta 4×4 yang dijanjikan oleh seorang usahawan kosmetik dikenali sebagai Sha Hasan telah sampai kepadanya.

Buat kejut4n untuk mak ayah

Menurut usahawan itu, dia sangat bersyukur kerana proses mendapatkan kereta berkenaan berjalan dengan lancar dan kereta tersebut yang sepatutnya harus menanti dua hingga tiga bulan berjaya diperoleh dalam beberapa minggu sahaja.

Susulan daripada itu, Sha dan suaminya telah datang ke Melaka dan memberi k3jutan dengan menghantar sendiri kereta tersebut di rumah Abang Viva.

Hal tersebut dikongsikan menerusi satu muat naik semula rakaman live FB abang Viva petang semalam.

https://www.facebook.com/azwan1992/videos/494862125345208/

Nampak sangat terh4ru

Paling m3ncuri tumpuan sudah tentu k3jutan yang diberikan itu khusus buat ibu dan bapa Azwan yang dilihat begitu terh4ru sehingga menadah tangan mengucapkan syukur diatas pemberian tersebut.

Video berkenaan juga telah dimuat naik kembali oleh seorang pengguna TikTok dikenali sebagai @iman91094 dan mendapat perhatian ramai.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, ramai yang meninggalkan komen dengan menzahirkan rasa gembira diatas hadiah yang diterima Abang Viva.

Mereka juga meluahkan rasa syukur kerana sebagai rakyat Malaysia masih ramai lagi insan-insan berhati mulia dan saling menyokong seperti yang dilakukan oleh Azwan serta usahawan kosmetik tersebut.

Sumber: Instagram Shahasan22, Facebook Azwan Omar, TikTok @iman91094

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*