“Kirim salam pada YB Syed Sadiq..” Yasin Sulaiman Buat Ramai Terkedu ‘Petik’ Nama YB Sebelum Bicara Bermula

Seperti sedia maklum, hari ini merupakan hari di mana penyanyi nasyid dan juga komposer iaitu Yasin Sulaiman didkwa di mhkmah susulan k,es dad4h. “Kirim salam pada YB Syed Sadiq” .

Menerusi sorotan yang dikongsi Bernama, kelihatan Yasin tiba di Kompleks Mhkmah Petaling Jaya kira-kira jam 10 pagi. Sewaktu dengan itu, dia sempat berkata kepada media agar mengirimkan pesanannya kepada Syed Saddiq.

“Kirim salam pada YB Syed Sadiq, minta dia segerakan kelulusan kanabls untuk perubatan di Parlimen.” Yassin Sulaiman. Sebelum ini, penyanyi itu telah ditahan di rumahnya dalam satu serbvan.

Pada 21 Mac lalu Kosmo! Online melaporkan p0lis menahan penyanyi nasyid kerana disyakl memiliki dad4h dan menanam pokok ganj4 di sebuah kondominium di Kota Damansara, di sini.

Penahanan dibuat terhadap svspek yang berusia 47 tahun pada jam 5.30 petang itu selepas bertlndak atas maklumat, Ibu Pejabat P0lis Daerah (IPD) Petaling Jaya.

Ketua Polls Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohamad Fakhrudin Abdul Hamid berkata, pihaknya menemui satu bekas plastik berwarna biru atau hitam di dalamnya terdapat dua plastik lutsinar berisi daun kering disyakl ganj4 seberat 214 gram di dalam rumah berkenaan.

Nilai d4dah yang dirmpas dianggarkan RM10,700 dan hasil pemeriksaan lanjut di bahagian sebelah dapur menjumpai satu almari dan di dalamnya terdapat tiga pokok disyakl pokok ganj4.

“Turut dir4mpas satu bot0l cecalr pemusna4hSerangga, alat penyvkat suhu, dua lampu LED serta satu alat menyiram tanaman,” katanya. Pemeriksaan di dalam bilik pertama menjumpai 13 pokok dalam pasu disyakl pokok ganj4 selain satu pokok tumbuhan sama di balk0ni.

Sumber : Redaksl

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*