Sudah Dibenarkan Keluar H0spital. Ini Kata2 Jasmin Hamid Kepada Semua

Terdahulu, Nazmir menerusi Instagram Jasmin memberitahu yang isterinya dimasukkan ke CCU akibat ser4ngan j4ntung.

Dalam perkembangan terkini, Jasmin melahirkan rasa syukur setelah di benarkan keluar dari w4d

Untuk rekod, selain Jasmin, adik lelaki Jasmin dan juga arwh ibunya juga mempunyai masalah j4ntung.

Berikut perkongsian terrkini Jasmin di Ig

“Allah Maha Baik..

Syukur Alhamdulillah.
Dengan izin Allah dan berkat doa suami,anak-anak,adik beradik,mertua, family,sanak saudara, kenalan dan kalian semua,saya dah makin sihat dan di benarkan keluar dari H0spital PETANG INI kerana Heart Att4ck baru-baru ni untuk pertama kalinya..

Tiada kata selain TERIMA KASIH BANYAK -BANYAK pada para DKTOR dan para JURURAWAT ,yang bertungkus lumus merawat saya hingga kembali sihat..
TERIMA KASIH juga buat sanak saudara, sahabat handai yang sempat ziarah saya di h0spital ..
TERIMA KASIH juga pada semua yang sayang saya sebab tak henti-henti bertanyakan khabar saya dan mendoakan KESIHATAN saya kembali pulih..

AJAL MAvT,JODOH dan REZEKI adalah RAHSIA ALLAH…

Terima Kasih ALLAH
Terima Kasih semua

Rata-rata rakan artis turut gembira dan mendoakan kesihatan Jasmin Hamid

“Saya terlupa, arwh mak saya dulu dia saklt perut” Jasmin Hamid

Dada terasa berat seperti dihemp4p batu, kalau lambat ke h0spital saya mungkin terkena ser4ngan str0k”.

Demikian perkongsian pelakon Jasmin Hamid, 48, yang kini dirwat di Unit Penjagaan Kor0nari (CCU) di sebuah h0spital, di sini, selepas mengal4mi ser4ngan j4ntung pada Selasa lalu.

Jasmin menerusi aplikasi TikTok berkata, dia tidak sangka terkena ser4ngan jantvng kerana meng4malkan gaya hidup dan pemakanan sihat.

“Selepas berjumpa Datuk Eizlan Yusof, saya sedang mengemas di dapur. Kemudian saya mula rasa kurang selesa seperti hendak pit4m, yang mana tangan, muka dan rahang terasa keb4s. Manakala kepala dan perut saya juga terasa saklt.

“Saya terus masuk ke dalam bilik kerana suami dan anak sudah tidur. Takvt apa-apa terjadi saya berseorangan di ruang tamu. Peluh dingin sudah membasahi seluruh tubuh.

“Kemudian saya cuba tidur namun tidak mahu lelap. Saya makan ubat kerana mula rasa saklt-saklt badan kerana sebelum ini saya terkena ‘diarrhea’.

“Rupanya saya terlupa, arwh mak saya dulu dia saklt perut. Rupanya itu adalah tanda-tanda sebelum terkena ser4ngan jantung,” kata Jasmin.

Perkongsian Jasmin di TikTok sekitar jam 2.30 pagi itu tergend4la apabila dua rakannya terkeluar daripada siaran langsung berkenaan.

Kebanyakan peminat mendoakan kesejahteraan dan kesembuhan pelakon itu.

“Saya tidak suka tinggal di h0spital, terima kasih semua kerana mendoakan kesihatan saya kembali pulih. Suami hanya boleh berada di sisi ketika waktu melawat saja.

“Saya berlapang dada dan menganggap ini adalah ujian daripada Allah SWT. Doakan saya cepat sembuh dan boleh keluar h0spital secepat mungkin,” kata Jasmin.

Terdahulu, berita itu dikongsikan suami Jasmin iaitu Nazmir Abd Rahim, 36, menerusi hantaran dimuatnaik di Instagram Jasmin memohon orang ramai dan pengikut pelakon itu sama-sama mendoakan kesihatannya kembali pulih

Sumber: IG jasminhamidjh

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*