“Ayu berseri2 datin” Dilihat kini berhijab

Penampilan sopan aktres, Datin Almy Nadia yang mengenakan hijab ketika bercuti bersama keluarganya di Genting Highland baru-baru ini mencurl tumpuan netlzen.

Video mereka sekeluarga sempena cuti persekolahan itu dimuat naik menerusi akaun Instagram milik kelab peminat Almy dan suaminya yang juga aktor, Datuk Fizz Fairuz.

 

Rakaman tersebut memaparkan aktres berusia 36 tahun itu bersama suami dan empat orang anaknya sedang menaiki kereta kabel sambil menikmati pemandangan sekitar lokasi tanah tinggi berkenaan.

Namun begitu, dia kelihatan berbeza berbanding sebelum ini apabila memakai tudung bawal berwarna biru sambil mendukung anak bongsunya sekali gus mengundang perhatian ramai.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netlzen menlnggalkan pujian terhadap penampilan bertudung digayakan Almy yang dilihat semakin cantik dan berseri.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FizzAlmy (@fizzalmyofficialfc)

Malah, terdapat juga segelintir individu mendoakan aktres filem Dunia Baru itu agar kekal istiqamah dalam mengenakan hijab.

Alhamdulillah! Cantiknya berhijab.

“Datin.. Alhamdulillah…. Semogadipermudahkan segala urusan datin n datuk”
“Alolorhh comey datin. Sukanya tgk.Rasa redupp”
“Ayu berseri2 datin berhijab semoga istigamah syukur Alhamdulillah aamiin”

“Suka tengok.. moga istiqamah”
“Alhamdulillah…1st time komen.. Ur wife sgt cantik bertudung.. nmpak ayu je pkai tudung bawal..nice”
“Cantik datin bertudung, semoga sentiasa bahagia bersama suami dan ank2”

“Dh pkai dung ke datin? Alhamdulillah cute betul”
Sementara itu, sebuah posting di Instagram milik Almy beberapa hari lalu turut memperlihatkan dia memakai hijab sewaktu melakukan panggilan video bersama anaknya.

Bagaimanapun, pemilik nama lengkap Almy Nadia Aminuddin Shah itu belum mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung penampilan tersebut.

Sumber : OMM

“Pergi Sekolah Ada Kasut..” Anak Menangls Kasut Lesap, Datin Almy Nadia Undang Berdekah

Sejak sesi persekolahan kembali bermula, banyak ragam kanak-kanak yang mencult hati tular di laman media sosi4l susulan dikongsi ibu bapa.

Sebagai contoh ada yang sebelum dihantar sekolah sudah dipakaikan seragam dengan elok dan kemas, tetapi bila pulang terus macam lepas buat kerja buruh.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Anak sulung mer4ung balik sekolah tadi…dua-dua belah kasut lesap. Hakikatnya, golongan selebriti tanah air juga tidak terlepas daripada keletah anak masing-masing.

Menerusi video terbaru dimuat naik melalui Instagramnya, pelakon Datin Almy Nadia berkongsi detik bila mana anak sulungnya Afrina Arianna mer4ung semasa balik sekolah siang tadi susulan kasut sekolahnya lesap.

Pergi ada je kasut, kenapa balik tak ada kasut… rupanya kali kedua dah jadi. Dalam keadaan menangls teres4k-es4k, Afrina mengadu tentang perkara tersebut kepada ibunya.

Walau bagaimanapun, Datin Almy Nadia hanya mampu ketawa terbahak-bahak sambil merakam sepasang selipar yang dipakai anaknya. Tambahan pula, ujarnya ini merupakan kali kedua perkara yang sama terjadi pada kanak-kanak tersebut.

Mana terbang kasut to kakak…maknya gelak puas-puas dulu, baru pujuk. Meskipun berslmpati terhadap Afrina, namun para pengikut dan juga rakan-rakan artis terhibur sebaik mendengar gelak tawa isteri Datuk Fizz Fairuz berkenaan.

Dalam pada itu, sebagai ibu bapa mereka akui situasi begini bahkan sering berlaku ketika menjemput anak masing-masing balik dari sekolah.

Pasangan ini turut dikurniakan tiga orang cahaya mata bernama Nur Afrina Arianna, 5, Nurr Afrina Aurora, 4, Nur Afrina Ayra, 2 dan mempunyai seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah, 11.

Sumber : KlsahDunla

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih
Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.
Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*