[VIDEO] Lelaki ‘Penlng’ Tunang Merajvk Sampai Sanggup Berdiri Dalam Hujan.

Lelaki dan perempuan memang mempunyai per4ngai yang sangat berbeza dan ada masanya pen!ng juga untuk memahami satu sama lain. Macam yang dikongsikan lelaki ini apabila dia terp4ksa melayan keren4h tunangnya yang meraj0k mengal4hkan kanak-kanak.

Bukan hanya merajvk malah wanita itu juga siap berdiri di dalam hujan sebagai tanda pr0tes sekaligus membuatkan ramai berdekah melihatnya. Video yang dik0ngsikan ini juga tul4r dengan lebih dua juta tontonan setakat ini.

Menerusi video yang dik0ngsikan ini, lelaki itu menunjukkan keren4h tunangnya yang merajuk gara-gara diuslk olehnya sebelum itu. Apa yang melvcukan ialah wanita itu siap berdiri di bawah pokok dalam keadaan hujan yang sedang turun.

 

Lelaki itu kemudian memujvk wanita itu untuk masuk ke dalam rumah namun langsung tidak dilayannya. Malah wanita itu juga siap berdiri di kawasan yang terkena hujan dan sengaja membiarkan dirinya basah dek air hujan itu.

Dalam masa yang sama, lelaki itu turut sama berdekah melihat gel4gat tunangnya ini dan buntu memikirkan cara untuk memvjuknya. Di ruangan k0men, rata-rata netlzen juga terhibur dengan keren4h wanita itu dan menganggap ini adalah situ4si biasa bagi para wanita yang suka merajvk.

“Haha comel ah dia merajvk.”

“Tu sebab takde kiI4t je kalau ada kiI4t mahunya masuk terus.”

Sumber:hcl

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*