“Masa Tu Duit Dia Tinggal RM15”

Pelakon Didie Alias mendedahkan yang dia sentiasa berkomunikasi dengan dram4tis senior, Halimatussa’diah Mohd Daud atau lebih sin0nim dengan panggilan Mak Wan L4tah sejak isv amalan sylrlk yang dikaitkan dengan aktres senior itu hngat diperkatakan.

Didie berkata, Mak Wan berada dalam keadaan baik dan dia sentiasa menasihati wanita itu untuk tidak terlalu melayan cemvhan netlzen dan cakap-cakap orang ramai.

“Sejak isv itu bertebaran, setiap hari saya bercakap dengan dia. Saya pesan, pedulikan cakap orang, jangan jawab sangat telefon dan berdoa pada Allah. Kalau kita di pihak yang benar, Allah akan lindungi.

“Dia pun dah buat lap0ran p0lis dan saya nasihatkan biar pihak berkuasa yang bantu seles4ikan perkara ini. Masa tu duit dia tinggal RM15, dia kekurangan wang nak beli ub4t… sebab dia ada asm4.

“Saya dah mengenali Mak Wan sejak sekitar 2006, ketika dia masih jadi pelakon ekstra lagi. Dari dulu sampai sekarang, kalau orang cakap pasal dia tapi bukan depan mata saya, saya takkan kata apa. Kalau saya tak dengar dari mulvt dia sendiri pun saya takkan k0men apa-apa,” katanya kepada Gemp4k.

Dalam pada itu, Didie turut menerima pesanan Whatsapp daripada Amell iaitu bekas pembantu Mak Wan yang sebelum ini mendedahkan kon0nnya pelakon itu mengamalkan perkara-perkara yang bertent4ngan dengan ag4ma.

“Kenapa perlu albkan dia (Mak Wan)? Sedangkan kamu boleh selesaikan benda ni di luar. Saya kenal Mak Wan, kalau tak puas hati kamu datang jumpa saya. Ini bukan am4ran, tapi saya sudah anggap Mak Wan macam ibu. Saya respect dia.

“Bila kenyataan saya keluar di sebuah rancangan hiburan baru-baru ini, bekas pembantu peribadi Mak Wan itu ada menghubungi saya untuk berjumpa. Tetapi saya masih belum berkesempatan untuk bertemu dengannya lagi.

“Kemudian, saya ada dengar pula yang dia (bekas pembantu peribadi Mak Wan) ada buat live dan seakan-akan menc4bar saya. Jangan p4naskan keadaan, saya tiada untvng pun nak jumpa dia. Husband nasihat jangan campvr tangan, tetapi, saya hanya nak tahu keadaan dan cerita sebenar daripada Mak Wan,” katanya.

Terdahulu, Amell mendedahkan sikap sebenar bekas majlkannya yang dikatakan sebagai p4nas b4ran dan suka membuat cerita.

Sumber: Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jgn Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

Pihak kami tldak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*